Hugo eller Malte
Hugo eller Malte? Storebror heter Viggo. Vi kan inte bestämma oss!!!
Hugo eller Malte? Storebror heter Viggo. Vi kan inte bestämma oss!!!
Malte.
Fina namn allihop, men Viggo och Hugo blir lite Tjatte och Fnatte, så jag röstar på Malte.
Hugo kvalar in bland gubbnamn som blivit okej barnnamn, Malte gör det inte IMO. Malte är mer en gammal grisbonde som luktar illa och ingens lilla gulliga son.
Åh, gillar båda de namnen fast personligen gillar jag nog Malte bäst men Hugo är ju också väldigt fint.
Hugo kvalar in bland gubbnamn som blivit okej barnnamn, Malte gör det inte IMO. Malte är mer en gammal grisbonde som luktar illa och ingens lilla gulliga son.
Vilken tid lever du i? Får en känsla av att du på något mystiskt sätt missat ett antal år haha x)
Jag hade röstat på Hugo men då ni redan har en Viggo så tycker jag Malte passar bättre då det inte är för "likt"
Båda namnen är väldigt mjuka och söta, men jag upplever nog att Hugo har något mindre av den varan så jag lägger min röst på Hugo.
Vilken tid lever du i? Får en känsla av att du på något mystiskt sätt missat ett antal år haha x)
Kul att ni röstar och skriver ??????
Skulle vara glad gubbe, inte frågetecken..
Fina namn allihop, men Viggo och Hugo blir lite Tjatte och Fnatte, så jag röstar på Malte.
Hugo
Malte får mig att tänka på malt whisky(trots att jag inte dricker).
Tycker inte om namn som är för lika...
VigGO
HuGO
blir lite för mycket för mej, så jag klickade på Malte
Det blev en väldigt jämn omröstning. 50/50. Hur ska vi då bestämma oss haha. Håller med om det vissa skriver, att Viggo och Hugo är kanske lite väl lika. Gillar även Vilgot, men det är väl samma sak där är jag rädd? Trist att våra favoriter råkar va så lika!
Hugo!Fint namn med mera klass!
Det blev en väldigt jämn omröstning. 50/50. Hur ska vi då bestämma oss haha. Håller med om det vissa skriver, att Viggo och Hugo är kanske lite väl lika. Gillar även Vilgot, men det är väl samma sak där är jag rädd? Trist att våra favoriter råkar va så lika!