HJÄLP mig med ORD som börjar på dessa bokstäver!
Hej!
Kan ni hjälpa mig med positiva ord som börjar på bokatäverna:
M
A
R
I
E
Alltså ett ord/bokstav (eller fler, om ni är så skillade). ;D
Tack på förhand!
Hej!
Kan ni hjälpa mig med positiva ord som börjar på bokatäverna:
M
A
R
I
E
Alltså ett ord/bokstav (eller fler, om ni är så skillade). ;D
Tack på förhand!
Mästerlig, magisk, manlig (kanske inte till en Marie dock)
Accepterad, adlig, adonisk
Rafflande, raffinerad, rakryggad, realistisk
Intelligent, ideal, idérik, idyllisk, imponerande
Effektiv, efterfrågad, eftertraktad, eggande, elegant, eldig
Haha! Tack till er båda för hjälpen hittills!
Kan tillägga att det är till en lärare.
Modig
Ansvarsfull
Rolig
Intelligent
Energisk
Magisk
Atletisk
Romantisk
Idealisk
Effektiv
Tack! Ni är suveräna!
Modig, matematisk,
Artig, ansvarsfull, allvetande
Rolig, rostfri,
Ivrig, intensiv, idérik
Envis, engagerad,
Behöver fler på bokstaven M, tack!
FLER ORD PÅ BOKSTAVEN - M - TACK!
FLER ORD PÅ BOKSTAVEN - M - TACK!
Tilll en lärare?
Makalös, modig, magiskapande,
A-pedagog, alldeles alldeles underbar (vet,tre ord...)
Rolig
Inspirerande, initiativrik, inkännand, innovativ
Entusiasmerande, enastående, entreprenöriell (om hon är påhittig, modeord i skolan)
Tilll en lärare?
Makalös, modig, magiskapande,
A-pedagog, alldeles alldeles underbar (vet,tre ord...)
Rolig
Inspirerande, initiativrik, inkännand, innovativ
Entusiasmerande, enastående, entreprenöriell (om hon är påhittig, modeord i skolan)
Nu vill jag inte vara taskig men varför tittar du inte i ett lexikon? Där har du ju alla ord som finns och kan välja i lugn och ro.
Är lärare själv, och personligen finner jag det något naivt och lite lätt barnsligt när vuxna ska skriva såna där namn "dikter". Bättre barnen gör det själva i så fall, då blir det ju också mer vad de tycker och från deras hjärtan, det uppskattar man faktiskt bättre.
Sen måste jag tyvärr vara lite pekpinneaktig - A-pedagog - vad sjutton är det för ord? Som pedagog skulle jag inte uppskatta att man skrev så även om jag förstår att det ska föreställa beröm. (det finns äldre uttryck A- och B-människor, kanske ni har hört om, och dessa är ganska negativa och man får vibbar av det)
oavsett, good luck
Nu vill jag inte vara taskig men varför tittar du inte i ett lexikon? Där har du ju alla ord som finns och kan välja i lugn och ro.
Är lärare själv, och personligen finner jag det något naivt och lite lätt barnsligt när vuxna ska skriva såna där namn "dikter". Bättre barnen gör det själva i så fall, då blir det ju också mer vad de tycker och från deras hjärtan, det uppskattar man faktiskt bättre.
Sen måste jag tyvärr vara lite pekpinneaktig - A-pedagog - vad sjutton är det för ord? Som pedagog skulle jag inte uppskatta att man skrev så även om jag förstår att det ska föreställa beröm. (det finns äldre uttryck A- och B-människor, kanske ni har hört om, och dessa är ganska negativa och man får vibbar av det)
oavsett, good luck