• Anonym (lina)

Först med att ha oskyddat sex med en tjej

Om ni får reda på att en tjej som haft väldigt få sexpartners och som alltid haft skyddat sex vill ha oskyddat sex med just dig, blir du som kille smickrad? eller kvittar det att ingen har kommit i tjejen innan dig?  är själv tjej och lite nyfiken på hur killar tänker i den sakfrågan.

• Svar på tråden Först med att ha oskyddat sex med en tjej
  • Xconix

Varför skulle jag bli smickrad över att hon försöker göra sig gravid med min säd? Blir snarare skrämd.

• Anonym (.)
    Xconix skrev 2018-06-05 18:15:20 följande:

Varför skulle jag bli smickrad över att hon försöker göra sig gravid med min säd? Blir snarare skrämd.

Finns ju preventivmedel
  • Anonym (Alltid skyddad)

Jag har alltid på mig kondom när jag har sex, även i relationer. Jag tar bara inga risker, finns hur många historier som helst om tjejer som säger att de "inte har mycket sex ändå" fast har könsjukdomar eller ljugit att de tar p-piller för att bli gravida och vägrat abort för att kväva en på underhålls-bidrag.

Jag vågar bara inte ta den risken.

• Anonym (lina)

Det är underförstått att man äter p-piller då, iaf det jag menade med det här inlägget!

• Anonym (dumheter)
    Anonym (lina) skrev 2018-06-05 18:07:05 följande:

Om ni får reda på att en tjej som haft väldigt få sexpartners och som alltid haft skyddat sex vill ha oskyddat sex med just dig, blir du som kille smickrad? eller kvittar det att ingen har kommit i tjejen innan dig?  är själv tjej och lite nyfiken på hur killar tänker i den sakfrågan.

Det där med att knulla en oskuld är inte en grej i min värld. Jag tänder på och har sex eller relationer med vuxna kvinnor och inte ungdomar (är själv 50+), och vuxna kvinnor har en sexuell historia, Skulle dessutom aldrig sticka in den utan gummi om hon inte kan visa papper på att hon är ren. Skulle heller inte släppa mitt ansvar för p-medel med en tillfällig kontakt. Är det en "riktig" relation med gemensam framtid osv så spelar den sexuella erfarenheten ännu mindre roll.

Tror mest det är små-grabbar, hebefiler och ephebofiler som går igång på "oskulder".
  • Anonym (Ja)

Ja, det blir jag och dessutom riktigt upphetsad av tanken på sex utan kondom.
  • Anonym (E)
    Anonym (Alltid skyddad) skrev 2018-06-05 18:25:55 följande:

Jag har alltid på mig kondom när jag har sex, även i relationer. Jag tar bara inga risker, finns hur många historier som helst om tjejer som säger att de "inte har mycket sex ändå" fast har könsjukdomar eller ljugit att de tar p-piller för att bli gravida och vägrat abort för att kväva en på underhålls-bidrag.

Jag vågar bara inte ta den risken.

Det där med att ljuga om p-piller, bli gravida och därefter vägra abort för att kräva någon på underhåll är rätt långt att gå för att inte få ut något vidare av det själv. Underhållet är ju inte en summa som täcker alla utgifter som ett barn innebär, så det blir troligen inte något över till kvinnan själv, snarare går hon back då hon själv också måste bidra med pengar till utgifterna för barnet. 
    Ljuger hon om p-piller så handlar det bara om att hon vill ha barn och utnyttjar män som inte tar sin del av ansvaret. 
    Bra att du tar ansvar och inte tar den risken Glad
  • Anonym (Tjej)

Jag är tjej och hade tyckt att motsatsen var sexigt, dvs om jag är första han kommit i utan kondom :) 

• Anonym (...)

Anonym (lina) skrev 2018-06-05 18:26:13 följande:

Det är underförstått att man äter p-piller då, iaf det jag menade med det här inlägget!

Fast då är det ju inte oskyddat sex. "Smickrad" kan man väl bara bli om det hade varit oskyddat - dvs hon vill ta risken att bli gravid men ens säd. Men om tjejen käkar ppiller är det ju skyddat sex och då fattar jag inte varför man skulle bli smickrad.

• Anonym (.)
    Anonym (...) skrev 2018-06-05 20:19:48 följande:

Fast då är det ju inte oskyddat sex. "Smickrad" kan man väl bara bli om det hade varit oskyddat - dvs hon vill ta risken att bli gravid men ens säd. Men om tjejen käkar ppiller är det ju skyddat sex och då fattar jag inte varför man skulle bli smickrad.

Man brukar kalla sex utan kondom för oskyddat
  • Mr nice
    Anonym (Öh) skrev 2018-06-16 21:31:06 följande:

Vad vill du??

Ursäkta?
  • Richard1986

Ja förutsatt att man klickar bra så skulle jag absolut bli smickrad. För mig är det oväsentligt om tjejen har legat med 0 killar, 2 killar, 20 killar eller 200 killar. Vi har alla varit oerfarna en gång i tiden.

• Anonym (Öh)
    Mr nice skrev 2018-06-16 21:36:31 följande:
    Ursäkta?
    Du beöhver nog utveckla dig - vad vill du??
  • Mr nice
    Anonym (Öh) skrev 2018-06-16 21:46:26 följande:

PM?
  • Anonym (Öh)
    Mr nice skrev 2018-06-16 21:48:45 följande:

PM?
    Utveckla gärna å PM, nyfiken på  ....allt, hahaha
  • Anonym (J)

Ja
Svar på tråden Först med att ha oskyddat sex med en tjej