Sexuellt självskadebeteende
Det började för några veckor sedan. Jag hade inte gjort det på 5 år. Nu har jag satt igång ett beteende som jag försöker inbilla mig är under min kontroll och det inte är så farligt. Jag skriver med män på internet, testar gränserna, söker kickar. Skriver om sex. Jag kan fan inte gå till nån psykolog och prata om det här. Jag skäms. Men jag kan inte fortsätta. Jag mår piss.
Sitter med tårarna i ögonen som alltid efter en sån här händelse och ångrar mig. Känns nästan som jag utsätter mig själv för övergrepp. Är 18-20. (Vill ej ange exakt ålder pga anonymitet.) Ännu jobbigare var att idag drev jag in konversationen med en man på sexuella saker, en man som jag precis börjat skriva med om allmänna saker men så förstörde jag allting och skrev till honom nu att vi nog inte kan skriva mer.
När en händelse är över får jag impulser att skada mig själv och ofta brister jag ut i gråt, men det känns som jag är tom inombords och jag har inte tillräckligt med ilska för att skada mig så mycket jag skulle vilja, för jag vill skada mig själv, men jag kan inte göra det utan att först känna djup ilska/ångest. Det gör mig arg, för jag vill känna mer än jag gör.
Vet att ni kommer säga att jag ska gå till psykolog. Jag vet att det är mitt enda val. Men jag skäms så mycket och skulle fan inte kunna sitta och prata om det här med nån. Känner mig äcklig. En ung tjej som vill skriva med män.
Vet inte vad som kan stoppa mig. Av alla erfarenheter innan så kan jag inte stoppa mig själv för fem öre.