• Anonym (1)

Ett märke ägglossningstest är visar alltid positivt och ett annat visar alltid negativt

Har hållt på med ägglossningstester ett bra tag nu och de senaste månaderna har jag inte fått positivt nån gång på RFSU's märke. Däremot får jag ALLTID positivt eller nästan positivt på apotekets egna. Kan testa med båda två i samma behållare med urin och få olika resultat. Ena positivt och det andra nästan helt blankt. Jag testar 2-4 gånger om dagen så tror inte jag missar det...

Rfsu's har fungerat bra för mig innan men enligt dem har jag alltså inte haft ägglossning på ett bra tag nu. Jag brukar dock få ägglossningsflytning och känningar och sen mens ca 14 dagar efter det. Kan man ha det så trots att man inte får ägglossning? Är orolig att något är fel och att jag inte har normal ägglossning längre.

• Svar på tråden Ett märke ägglossningstest är visar alltid positivt och ett annat visar alltid negativt
  • askyfullofstars

Jag har ALDRIG fått utslag på RFSU. De är seriöst de sämsta stickor som finns! Däremot på apotekets och testlagrets stickor. Tror verkligen inte det är något fel på din ÄL!

Svar på tråden Ett märke ägglossningstest är visar alltid positivt och ett annat visar alltid negativt