Får ibland bra kontakt med kvinnor - Sedan brukas kontakten tonas ned
Hej!
Ibland när jag kommer till en plats, så kan det hända att jag får en sådan fin kontakt med en kvinna. Det kan ibland bli så pass att vi skojar med varandra har är allmänt trevliga mot varandra. Nej vi skojar inte till det överdrivna, och skämt är inte alltid på bordet.
Det är det här med att vi får en väldigt bra kontakt. Men den svalnar nästan alltid.
Jag vet inte hur jag skall ställa frågan här på forumet, för att det är nog mycket svårt att svara på vad jag gör för fel
Men om det skulle råka vara så att någon eller några damer känner igen sig och om det är någonting om att kvinnan vill att jag skall kör racet vidare på egen hand. Helt enkelt vara den som leder, så att vi fortsätter med våran kontakt. Eller vad är det frågan om. Jag tycker jag känner igen beteendet på damerna. De är väldigt lika varandra. Så om en kvinna här känner igen sig, får gärna förklara. Är det något mannen gör fel, eller kan det bero på att kvinnan vill se om mannen kommer följa kvinnan även om hon svalnat kontakten.
För att testa mannen och se om hon fortfarande får hans uppmärksamhet?
Är det det som är frågan om?
Tack på förhand!