Bonusdotter
Tycker att det svårt att få ihop bonusfamiljen. Det är inte så att vi inte kommer överens utan vad man kan förvänta sig eller ska man inte förvänta sig?
För mig är familjen väldigt viktig då mina föräldrar dog när jag var tonåring. Jag och mina 3 tjejer är väldigt tighta och de är tighta med varandra. Inte så att de alltid hänger med mig men de är mycket hemma. Jag har varit separerad i flera år från barnens pappa och vi har kört varannan vecka och det är inget konstigt. De är superlojala och byter varje vecka. De är nu 18, 16 och 12.
Sambon har varit separerad ett år och är tight med sin dotter men hon väljer ganska ofta bort oss när mina barn är hos mig. De tar plats och pratar mycket absolut men bonusdottern har uttryckt själv att det är så härligt med bullriga familjer. Hon har pojkvän. Ibland vågar hon inte göra saker själv utan vill att pappan ska vara med ganska osäker, men när hon är här hemma så pratar hon tar plats och har åsikter oxå. Vi tycker att det är tråkigt att det är såhär både sambon och jag. Vi har pratat om det.
Ska jag bara låta det vara såhär jag förstår ju att det är svårt att få in 4 nya individer i sitt liv när man varit van att vara själv. Vi gillar varandra och det kanske har blivit såhär fast det inte är meningen. Det är inget bestämt när hon ska vara här utan hon kommer och går som hon vill.