Killnamn utanför topp 100-listan
Här är ett urval av namn som ligger utanför topp 100-listan och jag är nyfiken på vilka av dem ni på Familjeliv tycker allra mest om!
Här är ett urval av namn som ligger utanför topp 100-listan och jag är nyfiken på vilka av dem ni på Familjeliv tycker allra mest om!
Ossian!
Jag hittade, helt seriöst, inte ett enda namn i listan som jag gillade.
Jag associerar samtliga namn till personer, under uppväxten så väl som till offentliga personer, vilket gör det extremt svårt att tycka om något av namnen.
Herman känner jag visserligen inte till någon som heter - men jag är berest och vistas mycket i England och Skottland (där jag har släkt) och för mig låter det som "hennes man" - "Her Man".
Jag hittade, helt seriöst, inte ett enda namn i listan som jag gillade.
Jag associerar samtliga namn till personer, under uppväxten så väl som till offentliga personer, vilket gör det extremt svårt att tycka om något av namnen.
Herman känner jag visserligen inte till någon som heter - men jag är berest och vistas mycket i England och Skottland (där jag har släkt) och för mig låter det som "hennes man" - "Her Man".
Så många vackra och ståtliga namn på den här listan. När det kommer till killnamn finns det fler namn utanför topp 100-listan som jag gillar än vad det finns på topp 100-listan medan det är tvärtom när det kommer till tjejnamn
Favoriten är nog Valdemar - vilket riddarnamn!
De andra namnen efter vilka jag gillar mer: Olof, Edvard, Albert, Herman, Knut, Algot, Ture, Svante, Ossian, Eskil och Allan
Resten av namnen är inte direkt fula bara inga som jag personligen är så förtjust i
Olof är ett av favoritnamnen och blir det en son till så blir det troligtvis en Olof.
Kan inte välja bara ett. Olof, Knut, Eskil, Svante och Alvar står på min lista.
Ac dessa gillar jag Emanuel, Ossian, Herman och Eskil
Rasmus är det enda jag egentligen gillar.