• Mammita

Killnamn utanför topp 100-listan

Här är ett urval av namn som ligger utanför topp 100-listan och jag är nyfiken på vilka av dem ni på Familjeliv tycker allra mest om!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killnamn utanför topp 100-listan
  • Fritidsmamman

Jag hittade, helt seriöst, inte ett enda namn i listan som jag gillade. Förvånad
    Jag associerar samtliga namn till personer, under uppväxten så väl som till offentliga personer, vilket gör det extremt svårt att tycka om något av namnen.

Herman känner jag visserligen inte till någon som heter - men jag är berest och vistas mycket i England och Skottland (där jag har släkt) och för mig låter det som "hennes man" - "Her Man".

• Fritidsmamman
    Fritidsmamman skrev 2018-05-18 12:00:41 följande:

Jag hittade, helt seriöst, inte ett enda namn i listan som jag gillade. Förvånad
    Jag associerar samtliga namn till personer, under uppväxten så väl som till offentliga personer, vilket gör det extremt svårt att tycka om något av namnen.

Herman känner jag visserligen inte till någon som heter - men jag är berest och vistas mycket i England och Skottland (där jag har släkt) och för mig låter det som "hennes man" - "Her Man".

Ska kolla din tjejlista också... Kul! :D
  • rabbes

Så många vackra och ståtliga namn på den här listan. När det kommer till killnamn finns det fler namn utanför topp 100-listan som jag gillar än vad det finns på topp 100-listan medan det är tvärtom när det kommer till tjejnamn

Favoriten är nog Valdemar - vilket riddarnamn!

De andra namnen efter vilka jag gillar mer: Olof, Edvard, Albert, Herman, Knut, Algot, Ture, Svante, Ossian, Eskil och Allan

Resten av namnen är inte direkt fula bara inga som jag personligen är så förtjust i

• fluu

Kan inte välja bara ett. Olof, Knut, Eskil, Svante och Alvar står på min lista.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Kusin Krakel

Ac dessa gillar jag Emanuel, Ossian, Herman och Eskil

• IsDimma

Rasmus är det enda jag egentligen gillar.

Du som kallade dig själv för extasy, hur gick det för dig? Hör av dig!
Svar på tråden Killnamn utanför topp 100-listan