• Anonym (.)

Gula stora ovala kapslar, vad är det för något?

Min pojkvän är missbrukare och idag hittade jag stora gula ovala kapslar som låg i en sippåse . Han vägrar berätta vad det är för något. Någon som vet vad det kan vara?

• Svar på tråden Gula stora ovala kapslar, vad är det för något?
  • MammAmma

Min gissning skulle vara steroider. Har sett liknande kapslar som passar in på din beskrivning, på jobbet (jobbar på missbruks- och beroendeavdelning). Kan naturligtvis vara något annat lika gärna.

• Anonym (.)
    MammAmma skrev 2018-05-17 18:27:37 följande:

Min gissning skulle vara steroider. Har sett liknande kapslar som passar in på din beskrivning, på jobbet (jobbar på missbruks- och beroendeavdelning). Kan naturligtvis vara något annat lika gärna.

Misstänker också det. Kan det va såna oxar?
  • MammAmma
    Anonym (.) skrev 2018-05-17 19:53:50 följande:

Misstänker också det. Kan det va såna oxar?

Menar du oxandrolon? Mja, vem vet. Samma läkemedel (dvs, läkemedel som innehåller samma verksamma substans) kan se väldigt olika ut, beroende på tillverkare. De som jag sett på jobbet hette dock Andriol.
  • Anonym (.)
    MammAmma skrev 2018-05-17 20:37:08 följande:

Menar du oxandrolon? Mja, vem vet. Samma läkemedel (dvs, läkemedel som innehåller samma verksamma substans) kan se väldigt olika ut, beroende på tillverkare. De som jag sett på jobbet hette dock Andriol.

Vet inte. Det finns någon anabolasort som heter oxar
  • MammAmma
    Anonym (.) skrev 2018-05-17 21:09:21 följande:

Vet inte. Det finns någon anabolasort som heter oxar

"Oxar" är en förkortning, eller 'smeknamn' för Oxandrolon/Oxandrol/Oxandrin och vad allt de nu kan heta. Kan se om jag kan hitta nån bild på hur de kapslarna jag sett såg ut...
  • Anonym (.)
    MammAmma skrev 2018-05-17 21:14:35 följande:

"Oxar" är en förkortning, eller 'smeknamn' för Oxandrolon/Oxandrol/Oxandrin och vad allt de nu kan heta. Kan se om jag kan hitta nån bild på hur de kapslarna jag sett såg ut...

Såg inget märke eller något på pillrena utan såg dom bara lite snabbt men jag vet att han gått på oxar tidigare men då var dom runda blå piller
  • MammAmma

Så såg de ut, fast de låg inte i en karta. Andriol Testocaps. De kan även vara orangea eller rödbruna.
  • MammAmma
    Anonym (.) skrev 2018-05-17 21:16:56 följande:

Såg inget märke eller något på pillrena utan såg dom bara lite snabbt men jag vet att han gått på oxar tidigare men då var dom runda blå piller

Ja, det är ett vanligt utseende på Oxandrolon.
  • Anonym (.)
    MammAmma skrev 2018-05-17 21:20:32 följande:

Ja, det är ett vanligt utseende på Oxandrolon.

Undrar om även dom här pillerna kan va anabola fast i annat utseende eller om det är vanlig anabola
  • Anonym (.)
    MammAmma skrev 2018-05-17 18:27:37 följande:

MammAmma skrev 2018-05-17 21:19:07 följande:

Så såg de ut, fast de låg inte i en karta. Andriol Testocaps. De kan även vara orangea eller rödbruna.

Nej det va inte såna kapslar, dom va mer felaktiga som solen och inte genomskinliga. Han sa igår att det va morfin, kan det ha varit det ? Är morfin gula kapslar? Jag tror ju fortfarande att det är anabola men att han inte vill erkänna det..
  • Anonym (.)
    Anonym (.) skrev 2018-05-19 11:59:07 följande:

Nej det va inte såna kapslar, dom va mer felaktiga som solen och inte genomskinliga. Han sa igår att det va morfin, kan det ha varit det ? Är morfin gula kapslar? Jag tror ju fortfarande att det är anabola men att han inte vill erkänna det..

Mera Gulaktiga som solen * ska det stå
Svar på tråden Gula stora ovala kapslar, vad är det för något?