• Alleyezonme91

Vilken Tv-Leverantör är bäst? Viaplay ett MÅSTE

Jag och sambon flyttar till ny lägenhet 1 augusti och har tidigare (och alltid haft com EM) men i nya lägenheten så går det ej att ta med nuvarande abonnemang då det inte stödja, så vad är egentligen bästa valet för oss nu framöver ? Viaplay är ett måste för mig oavsett vad man väljer för leverantör

• Svar på tråden Vilken Tv-Leverantör är bäst? Viaplay ett MÅSTE
  • viseversa

INTE bredbandsbolaget. Vi har haft en massa problem med dom och inte ett skit hjälpsamma eller bad om ursökt eller sänkte priset på fakturan den månad vi inte hade tv alls. SKET fullständigt i oss. 

• Aniiee

Inget. Skippa whole-sale-tv-leverantörer och se det ni vill se på istället och betala bara för det. Det är 2018, man behöver inget tv.-abonnemang med 200 kanaler man inte tittar på.

Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Alleyezonme91
    Aniiee skrev 2018-05-16 17:39:20 följande:

Inget. Skippa whole-sale-tv-leverantörer och se det ni vill se på istället och betala bara för det. Det är 2018, man behöver inget tv.-abonnemang med 200 kanaler man inte tittar på.

Jo men hur går man tillväga liksom jag är totalt värdelös när det kommer till detta, jag är besatt av fotboll så därför är iallafall viaplay något som är av intresse vi har Netflix och hbo också ska tilläggas men man vill ju ha mer än grundutbudet på tv som visar samma skit program varje dag
  • Aniiee
    Alleyezonme91 skrev 2018-05-16 17:51:31 följande:
    Jo men hur går man tillväga liksom jag är totalt värdelös när det kommer till detta, jag är besatt av fotboll så därför är iallafall viaplay något som är av intresse vi har Netflix och hbo också ska tilläggas men man vill ju ha mer än grundutbudet på tv som visar samma skit program varje dag
    Jag säger ju det - skit i det. Då behöver du inte gå till väga alls. Om du inte vill ha något så behöver du heller inte efterfråga det.

Vad gäller Viaplay, Netflix och HBO så är det bara att gå in på deras respektive hemsidor. Cilket jag antar att du redan gör.

Vill du ha de i tvn så är det bara att gå in på tvns apptjänst och ladda ner de apparna. PÅ tv:n alltså.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Fredrik Abraham

Tele2 fungerar väldigt bra tycker jag. Annars Telia, för dem kan du köra ett bra sportpaket till som kombinerar C Mores champions League med Viaplays Premier League till ett schysst pris Cool

• Cissy67

Vi har bara abonnemang pa Viaplay, CMore etc och tittar pa dem via en dator vi har kopplat till TV:n. Har man nyare TV, tittar man bara via nagon App som nagon sa.

• Fru Darcy

Vi har Telia och är jättenöjda. Har köpt till sportpaketet (Viasat/play och C-more) utöver grundutbud. Hade Tele2 innan och var INTE nöjd. Det var ofta problem med uppkopplingen (hade samma fiber som nu), streama från app till tv samt olika tjänster i abonnemanget som låg nere (spela från början, spela in program/filmer). Har inte alls haft sådana problem med Telia.

Svar på tråden Vilken Tv-Leverantör är bäst? Viaplay ett MÅSTE