• Hanna F

Besluts ångest sommarskor

Alltid ska det vara svårt välja de är ju snygga båda men gillar nog det undre paret bättre gillar den klacken bättre men ville ha dem i vitt men finns inte sommarskor ska va vita tycker jag men kanske det funkar med de undre ändå ?
    Hanna fartdåren persson
  • Svar på tråden Besluts ångest sommarskor
  • Monchichier

Oj, jag trodde att det var modell converse vs vans som räknas som sommarskor.

Alltså, jag vill inte vara den som är den, men vid vilket tillfälle räknas de här egentligen som sommarskor??? Vid promenader, picknicks, kajakpaddling och andra sommaraktiviteter?

Men, jag tycker att skor nummer 2 är snyggast. Gillar inte det där spännet på sko 1.

• Hanna F
    Monchichier skrev 2018-04-27 09:05:49 följande:

Oj, jag trodde att det var modell converse vs vans som räknas som sommarskor.

Alltså, jag vill inte vara den som är den, men vid vilket tillfälle räknas de här egentligen som sommarskor??? Vid promenader, picknicks, kajakpaddling och andra sommaraktiviteter?

Men, jag tycker att skor nummer 2 är snyggast. Gillar inte det där spännet på sko 1.

Nä converse är inte min stil gillar klack ska ha dem på jobb picknick sommarens bilträffar som jag och familjen brukar åka på  

A oki jag är svagast för den med men skulle vilja ha i helvitt men 
    Hanna fartdåren persson
  • Duckan

Vita är ju rätt enligt modet, men jag föredrar de beige.

• Hanna F
    Duckan skrev 2018-04-27 09:19:03 följande:

Vita är ju rätt enligt modet, men jag föredrar de beige.

Tack för modellen då eller du gillar beige färgen bättre ?
    Hanna fartdåren persson
  • Duckan

Både och skulle jag säga. Nånting med spännet på den vita gör den till en bröllopssko i mina ögon. Oklart varför, men det är tanken jag får.

• Hanna F
    Duckan skrev 2018-04-27 09:22:36 följande:

Både och skulle jag säga. Nånting med spännet på den vita gör den till en bröllopssko i mina ögon. Oklart varför, men det är tanken jag får.

Tack för ditt svar ändå vet jag inte haha 
    Hanna fartdåren persson
  • Hanna F
    annika42 skrev 2018-05-11 15:35:46 följande:

Första skon med spänne skulle jag välja.

Det blev båda i stället haha
    Hanna fartdåren persson
Svar på tråden Besluts ångest sommarskor