Bf december -18 Facebookgrupp??
Hej! Plussade i dag och har bf 25 december.. Var med i en sådan mysig fbgrupp med min son. Någon som vet någon för bf decemner -18 och kan bjuda in mig? :)
Hej! Plussade i dag och har bf 25 december.. Var med i en sådan mysig fbgrupp med min son. Någon som vet någon för bf decemner -18 och kan bjuda in mig? :)
Hej! Jag plussade den 19april och har bf den 26december. Om ja räknat rätt! Enligt appen o sista mensens första dag är jag i V6 5+1
Jag följs gärna åt om allt går bra för oss:)
Hej! Jag plussade den 19april och har bf den 26december. Om ja räknat rätt! Enligt appen o sista mensens första dag är jag i V6 5+1
Jag följs gärna åt om allt går bra för oss:)
Vad roligt grattis! Då är vi nära varandra! Följs också gärna åt! Håller tummarna! Är det din första graviditet? Detta är min tredje. Har haft ett MA för många år sedan och så har jag en son på 2 år.
10 dec än så länge (Inte varit på inskrivning än) hojta till om ni hittar eller skapar en en grupp.
Jag verkar dock ha fått missfall i helgen så blir nog ingen decemberbebis för mig. :((
Jag verkar dock ha fått missfall i helgen så blir nog ingen decemberbebis för mig. :((
Nej va säger du? Har du varit inne o så?
Så ledsen för din skull.. snyft. Tänker på dig
Tack fina du! Har inte varit inne på gyn då det varit komplikationsfritt. Men är 95% säker på att jag haft ett MF. Ska ta ett gravtest på fredag igen tänkte jag. Ja det känns riktigt trist men är samtidigt glad jag inte hann att gå längre.
Hej! Jag är i v 9+2 och ska ha den 23/12???? Har någon startat någon FB-grupp? ????
Hej! Jag är i v 9+2 och ska ha den 23/12???? Har någon startat någon FB-grupp? ????