• cassandrah

Bf december -18 Facebookgrupp??

Hej! Plussade i dag och har bf 25 december.. Var med i en sådan mysig fbgrupp med min son. Någon som vet någon för bf decemner -18 och kan bjuda in mig? :)

• Svar på tråden Bf december -18 Facebookgrupp??
  • Evaangelicamaria

Hej! Jag plussade den 19april och har bf den 26december. Om ja räknat rätt! Enligt appen o sista mensens första dag är jag i V6 5+1

Jag följs gärna åt om allt går bra för oss:)

• cassandrah
    Evaangelicamaria skrev 2018-04-27 21:46:47 följande:

Hej! Jag plussade den 19april och har bf den 26december. Om ja räknat rätt! Enligt appen o sista mensens första dag är jag i V6 5+1

Jag följs gärna åt om allt går bra för oss:)

Vad roligt grattis! Då är vi nära varandra! Följs också gärna åt! Håller tummarna! Är det din första graviditet? Detta är min tredje. Har haft ett MA för många år sedan och så har jag en son på 2 år.
  • Evaangelicamaria
    cassandrah skrev 2018-04-27 23:05:55 följande:

Vad roligt grattis! Då är vi nära varandra! Följs också gärna åt! Håller tummarna! Är det din första graviditet? Detta är min tredje. Har haft ett MA för många år sedan och så har jag en son på 2 år.

Grattis till dig oxå, så kul med lite kontakt. Jag är dock så osäker på vilken vecka jag är i, men tror de måste bli V6 iaf, är lite osäker på mensens första dag, den var mellan 20-23 någon gång. Men vet när jag hade ägglossningen iaf :) oj, jag har varit gravid många gånger, fick 3-4 tidiga missfall och sen fick vi ett sent missfall i v17 oxå innan vår dotter kom till 2012 hon är nyss fyllda sex.

Sedan fick vi vår andra dotter 2014 hon fyller 4 i höst. Sedan var vi gravida ganska nyligen, och i januari fick vi ett till sent missfall, bebisen hade slutat leva i v13 och jag trodde jag var i v17 :/ så jag har massor Missfall i mitt bagage, så jag är väldigt orolig hela tiden.

Vilken vecka trodde du att du var i? Har du gått

Med i en fb grupp för bf december?

Mvh Angelica.
  • Ertytt

10 dec än så länge (Inte varit på inskrivning än) hojta till om ni hittar eller skapar en en grupp.

• cassandrah

Jag verkar dock ha fått missfall i helgen så blir nog ingen decemberbebis för mig. :((

• Evaangelicamaria
    cassandrah skrev 2018-04-29 13:52:01 följande:

Jag verkar dock ha fått missfall i helgen så blir nog ingen decemberbebis för mig. :((

Nej va säger du? Har du varit inne o så?

Så ledsen för din skull.. snyft. Tänker på dig
  • cassandrah
    Evaangelicamaria skrev 2018-04-29 22:19:03 följande:

Nej va säger du? Har du varit inne o så?

Så ledsen för din skull.. snyft. Tänker på dig

Tack fina du! Har inte varit inne på gyn då det varit komplikationsfritt. Men är 95% säker på att jag haft ett MF. Ska ta ett gravtest på fredag igen tänkte jag. Ja det känns riktigt trist men är samtidigt glad jag inte hann att gå längre.
  • Evaangelicamaria
    cassandrah skrev 2018-04-30 11:57:37 följande:

Tack fina du! Har inte varit inne på gyn då det varit komplikationsfritt. Men är 95% säker på att jag haft ett MF. Ska ta ett gravtest på fredag igen tänkte jag. Ja det känns riktigt trist men är samtidigt glad jag inte hann att gå längre.

Nej det förstår jag verkligen, vi har haft sena missfall oxå.

Okej, har du pratat med dom där inne oxå? :/

Tycker så synd om er.
  • Längtar efter Dig

Hej! Jag är i v 9+2 och ska ha den 23/12???? Har någon startat någon FB-grupp? ????

W -12, V -17, BF 23/12 -18
  • Evaangelicamaria
    Längtar efter Dig skrev 2018-05-22 18:46:33 följande:

Hej! Jag är i v 9+2 och ska ha den 23/12???? Har någon startat någon FB-grupp? ????

Hejsan

De finns en fb grupp.

De var en tjej som skickade invites o hjälpte mig, men ja kanske kan lägga till dig? Jag kan ju prova, va heter du på fb?
  • Längtar efter Dig
    Evaangelicamaria skrev 2018-05-22 23:02:09 följande:
    Hejsan

De finns en fb grupp.

De var en tjej som skickade invites o hjälpte mig, men ja kanske kan lägga till dig? Jag kan ju prova, va heter du på fb?
    vad kul! Jag skickade meddelande till dig :) jag är gärna med där
    W -12, V -17, BF dec -18
Svar på tråden Bf december -18 Facebookgrupp??