• Anonym (Mimmi)

Nån som kan hjälpa mig att beställa en vape?

Hej! Jag ska göra ett seriöst försök att sluta röka och är på G att beställa en vape, men jag vet inte vad jag bör beställa. Hittar Inte något startpaket, annars hade det varit givet. Någon expert här som vill vara snäll och hjälpa mig? :)

• Svar på tråden Nån som kan hjälpa mig att beställa en vape?
  • malikan

Jag har alltid beställt från cigoteket, jättenöjd!

Jag gillar aspire pockex tror jag den heter, komplett med brännare och allt och lätt att byta brännare, fylla på, ger bra smak osv.

Köp vätska efter tycke och smak, de lite dyrare ärrt att köpa, de smakar mer och bättre!

Mellan 3-6 mg använde jag, det var lagom med nikotin för mig som rökte mycket :)

• Anonym (Mimmi)
    malikan skrev 2018-04-24 15:48:27 följande:

Jag gillar aspire pockex tror jag den heter, komplett med brännare och allt och lätt att byta brännare, fylla på, ger bra smak osv.

Köp vätska efter tycke och smak, de lite dyrare ärrt att köpa, de smakar mer och bättre!

Mellan 3-6 mg använde jag, det var lagom med nikotin för mig som rökte mycket :)

Tack!! Uppskattar verkligen din hjälp! @-;?
  • Pr0nographic
    malikan skrev 2018-04-24 15:48:27 följande:

Hade pockex men pyrexen går sönder för minsta lilla.

Hade hellre rekommenderat eleaf pico
  • Pr0nographic

Vapes.se är billigare.

Rekommenderar eleaf pico. Bättre pyrex, bättre brännare, bättre laddning och är sjukt lätt att hantera även för nybörjare. Yaeliq har bra och billiga juicer.

Jag och sambon blandar våra själv med 4mg nikotin.

• Anonym (Mimmi)

Tack för alla tips!! :)

Svar på tråden Nån som kan hjälpa mig att beställa en vape?