Gräl tog sönder glasdörr
Jag och min kille har varit tillsammans i ca 8 månader nu och känt varann i nästan 1 år snart. Vi grälade om att jag kände att han inte litar på mig och kollar min mobil ofta och frågar ''vem fan e det här'' osv när chatten är från kanske 2 år tillbaka. Jag har verkligen varit lojal och riktigt ärlig mot han till motsatsen till hon. Han ljög för mig om att han inte tog droger och så gick han på rave och tog tunga droger och sa att han inte följde med dit eller att han var på bar eller på klubb. Jag kanske har kollat hans lur 2 gngr, en gång när jag fick reda på att han ljög och en gång framför honom. Hur som helst, när vi grälade började ja slänga saker, först en taco burk av glas och sedan en plast låda, när jag slängde plastlådan slängde ja den bredvid honom och förstår att det såg ut som jag menade att kasta på honom vilket jag absolut inte skulle göra. Då blev han sur och började sparka på saker och sparkade på taco burken så den flög upp in i glasdörren, efter det slängde jag ut honom och hans grejer ner för trappan. Jag vet inte hur vi ska gå vidare, jag älskar honom men det är bara för mycket just nu. Och sedan hur ska jag fixa glasdörren.