• Ettlitetsyskon

Bim JUNI 2018

Jag såg ingen tråd för BIM i Juni så jag tänkte att jag startar en. Jag ska ta ut min hormonspiral imorgon fredag. Sedan får vi se vad som händer. 
    Detta är en liten sladdis som är planerad. Har två äldre barn som är 7 och 10 år. Var ung mamma första gången och denna gång så får jag testa på rollen som lite äldre mamma. Är 34, så det känns lite läskigare denna gång av någon anledning.

Haka på och fyll på, eftersom jag inte har haft någon mens på 2 år pga hormonsprial så vet jag inte just nu exakt när min mens kommer att inträffa.

BIM

Ettlitetsyskon 15/6
  • Svar på tråden Bim JUNI 2018
  • Pixma

Hej! Vi känns väldigt lika:) Har två pojkar som snart är 6 och 9 och nu planerar vi en till! Jag är också 34 och tycker denna gång känns läskigare än de andra. Har 26 dagar av mens och en p-piller karta kvar. Sen så...! Vi kanske kan följas åt? :)

• ellie86

Hoppar in här än så länge! Enligt uppskattningar så kommer jag ha BIM någon gång runt 4-11 juni, men har långa och oregelbundna cykler så kan bli lite "när som helst" :P Räknar i alla fall inte med maj, så får det isf komma som en överraskning. 
    Detta blir andra försöket för första barnet. 

• Pixma

Tror min BIM blir 19 juni. Är så längesen jag räknade ut sånt här så jag var tvungen att googla hur man gör :D

• Pixma
    Ettlitetsyskon skrev 2018-04-19 11:23:34 följande:

BIM-lista JUNI

15/6 Ettlitetsyskon

19/6

• Ettlitetsyskon

Kul att fler börjar trilla in. Ja det var väldigt lika Pixma. Roligt. Men är lite äldre och mer medveten kanske det som gör att det känns läskigare.

• Iväntanpåtrean

Hoppar också in här om jag får! Vi kör första försöket nu i maj, och är så himla otålig nu. Blir en sladdis för oss också, då våra fyller 6år nu o sommar.

Håller med om känslan att det känns läskigare den här gången, tror att man är mer medveten om allt och kanske också mer ödmjuk inför hur mycket som ska stämma för att det ska bli något?

• Iväntanpåtrean

BIM-lista JUNI

1/6 Iväntanpåtrean

15/6 Ettlitetsyskon

19/6 Pixma

• Nicciz

Det ser väldigt negativt ut på testerna nu i maj så jag lägger till mig i juni-tråden. Håller tummarna för oss alla <3

BIM-lista JUNI

1/6 Iväntanpåtrean

9/6 Nicciz

15/6 Ettlitetsyskon

19/6 Pixma

• linalin

Efter att ha försökt sådär sporadiskt någon månad nu dök mensen upp idag igen. Lägger till mig på listan för juni. Borde ha äl vid månadsskiftet ungefär, så ska försöka pricka den med äl-tester nu.

BIM-lista JUNI

1/6 Iväntanpåtrean

9/6 Nicciz

15/6 Ettlitetsyskon, Linali

19/6 Pixma

• Ettlitetsyskon

Här går jag och väntar på mensen efter att jag tog ut spiralen för fyra veckor sedan. Vill få mens nu så att jag kan "köra igång" ????????????

• LovaViola

Hej,
    Jag kommer hit från Maj-tråden. Fick mens idag så det tog sig inte. Men det var jag rätt beredd på då vi inte riktigt prickade in rätt dagar vid ÄL.

Vi försöker få ett syskon till vår dotter som fyller 4 år om en månad ungefär. Vi har aktivt försökt i ca 2 månader.. eller vi har inte skyddat oss sen i december men inte prickat in rätt dagar. och jag har inte kört med ÄL-stickor varje månad heller utan bara på riktigt denna månad :) förra gången tog det ca 4 månader innan jag blev gravid så vi får se hur lång tid det kan ta. Jag fyller 34 i år.

Mitt nya bim-datum 15/6 enligt min app. 
    så jag klistrar in mig i listan också!

Nu kör vi ;) lycka till alla!

BIM-lista JUNI

1/6 Iväntanpåtrean

9/6 Nicciz

15/6 Ettlitetsyskon, Linali, LovaViola

19/6 Pixma

• Lillefiddelin

Hoppar in här! BIM vid 14/6 fast förra gången var den nästan 4dar sen.. brukar inte hända så vi får se!

Äl nästa vecka, vi har försökt sen i vintras. Börjat käka tillskott nu och funderar på att köpa ännu mer snart, kommer bli galen om det inte händer något ! Haha. Håller tummarna för oss alla :)

• nist

bim 17/6 första månaden vi försöker, så spännande! Glad

Svar på tråden Bim JUNI 2018