Gravidiförsäkring
Vilken gravidförsäkring tycker ni är bäst och varför?
Vilken gravidförsäkring tycker ni är bäst och varför?
De är ganska likvärdiga så länge du tar en betalförsäkring. Gratisförsäkringarna är mest bara reklam. Ett tips är att du väljer det företag du tänker teckna barnförsäkring hos senare, de brukar ofta ge rabatt första året om man haft gravidförsäkringen.
De är ganska likvärdiga så länge du tar en betalförsäkring. Gratisförsäkringarna är mest bara reklam. Ett tips är att du väljer det företag du tänker teckna barnförsäkring hos senare, de brukar ofta ge rabatt första året om man haft gravidförsäkringen.
Tack så mycket. Men då undrar man ju vilken barnförsäkring som är bäst?
Vi valde Trygg-Hansas betalvariant av den enkla anledningen att den börjar gälla för besvär för barnet som uppkommer efter v 16 medan de andra började i v 18-20 har jag för mig. Det finns bra jämförelser på nätet. Sen ska man skaffa dem så fort som möjligt för besvär som redan finns när försäkringen skapas kan göra att man inte får ersättning. Så vi tog det i v 6 typ. Dryga 1000lappen för det kändes som en piss i Mississippi.
Jag hade Länsförsäkringar, plus försäkringen. Tyckte det ingick mycket för priset.
Gå in på konsumenternas.se Där kan man jämföra försäkringar ( och annat).