Vad har ni för byxor till era små
Vad har ni för byxor så här på våren till era små?
Jeans
Mjukis
Veluor Nån som vet om de blir varma eller kalla? Hört att de blir svala på sommaren och varma på vintern?
Leggings?
Vad har ni för byxor så här på våren till era små?
Jeans
Mjukis
Veluor Nån som vet om de blir varma eller kalla? Hört att de blir svala på sommaren och varma på vintern?
Leggings?
Vi har mjukisbyxor till vår tvååring. Det är lättast att röra sig i. Vi har haft det så sedan han var bebis.
Fram tills nyligen har mina 4,5-åringar helst haft på sig mjukisbyxor eller fleecebyxor. Nu börjar även jeans och chinos bli poppis att ha på sig.
Min favorit är pop leggings, just pop för de är något tjockare i materialet och har reglerbar midja. Leggings för de är mjuka och rörliga men inte klumpiga när man ska ha på stövlar och liknande, och lättare att ha uppvikta om de är lite långa. Har dock massa olika byxor.
Älskar Newbies byxor till vår 1,5-åring (Kappahl)!
Han har använt tre av dessa både i vintras under overall och nu när det börjar bli varmare. De har två träknappar fram och snöre i midjan, ser ut som finbyxor på bild och på avstånd, men är snarare mysisar, supermjuka och ekologiska. Enda negativa är väl att jag endast hittat dem i nyanserna blått eller mörkgrått. Skulle varit kul med fler färger. Men de rekommenderas varmt!
Lindex har också många bra basplagg som mysbyxor tycker jag, men de ser verkligen ut som mysbyxor, vilket inte Kappahls gör. Det är ju en smaksak.
Dessa. Rejält nedsatta i pris just nu såg jag på Kappahls hemsida!
Pop leggings eller tjocka leggings från Lindex eller Name it. Vill inte ha tunna, de går sönder direkt och är kalla att sitta på på golvet. Jeans har vi aldrig provat, tycker det är hårt. Mjuksbyxor tycker jag är fult så håller emot så länge det går, haha :P
Vi kör på mjukisbyxor eller fodrade baggy byxor till vår 2,5-åring. Det beror lite på temperatur och väder.
Vi kör med de flesta typer av byxor. Jeans, chinos, leggings eller mjukisar. Det enda jag vägrat är "krångliga" byxor typ hängselbyxor och liknande.
Jeggings kör vi mest. De är lite tjockare än leggings men lika mjuka. De ser ut som jeans så de passar till alla tröjor. Vi har också mjukisbyxor och några leggings.