Vad händer ?!
Hejsan.. jag är fundersam vad gäller mens ägglossning och fertilitet.
Hade 2 dagars mens denna månad som var 4 dagar sen dessutom. Anledningen till denna ?oro? är att vi fick ett MF feb -17 och har försökt sen dess utan resultat, jag har endast en gång kunnat se att jag har haft äl... har 4 appar för äl /mens och ingen stämmer helt hundra så jag vet aldrig när jag är som mest fertil eller så, men vi har legat i när det varit fertila dagar på apparna. jag har encykel på 27-28 30 dagar. Jag har ätit bidrottninggele, folsyra, bisolvon osv för att öka chansen. Dom såg vid MF att jag hade cystor på äggstockarna men det var inget dom var bekymrade över (jag är nu) högt hcg en lång tid efter MF så jag ringde kk och hon tyckte absolut inte att det var värt att komma in för min oro pga att det inte var nån som oroa sig för cystorna. så jag fråga om jag helt enkelt är för gammal nu ( är 36 år) och hon kunde hålla med mig om d.. men jag känner mig inte för gammal, korkad däremot som inte kan hålla koll på min egna cykel och ledsen att jag inte kunde behålla den efterlängtade bebisen och sur för jag blev dåligt bemött av tjejen på kk! Är det nån som är i liknande sits? Vi vill verkligen ha ett syskon till våran tjej som blir 5 nu i maj. <3