• elinafinabajs

Följas åt-fast för att gnälla och prata

Hejhej jag är en tjej på 21 som är gravid med första. Extreeeeemt tidigt. V 5-6. Och som rubriken lyder skulle jag gärna vilja ha någon att följas med. Exakt samma veckor eller något är inget krav :)

Men vill inte bara följas åt på allt gull å surr utan även på allt skit, att må som en säck potatis utan att kunna säga till någon varför såhär i början, Att hela världen verkar va emot en, varför är alla gravid appar så förskönade jämfört me hur fostret eg ser ut osvosv.

Vill höra fler som spyr och känner sig bakis hela påsksemestern utan att ens druckit en droppe, fler som måste dubbelkolla om tuttarna blöder för att de gör så ont och fler som hela världen snurrar så det känns som man konstant har fylla.. vars är ni som vill prata om sånt och inte bara om söta bebis kläder?! (Även om jag gärna pratar sånt med).

Följ på insta, snap eller fb eller smsa. Ba vi följer på något sätt och kan va arga tillsammans hahaxD

Känner mig så ensam och har ingen runt omkring som fattar eller vill prata om det eller som man ens får säga att man är gravid till en.. så help

• Svar på tråden Följas åt-fast för att gnälla och prata
  • Miniblåbär

Ååhhh, rubriken var som att den var riktad till mig! Jag är ett svullet (extra mycket), konstant illamående, känslomässigt vrak med ömmande bröst från helvetet! Och eftersom det är så tidigt i graviditeten vet ingen annan än (förhoppningsvis) blivande pappan, och han fattar ju ingenting i mina ögon!

Så ett sånt här forum känns ju fantastiskt! Oskyldig

Svar på tråden Följas åt-fast för att gnälla och prata