• Pernilla8

Råd

Hej. Första gången jag skriver och det är för att jag verkligen behöver råd. För va 8 månader sedan Träffade jag en man som var nyskild (hör skilsmässan var ej igenom ännu pga barn) vi börjad dejta och jag blev kär. Han har ett barn, en son på 5 år. Jag är utan barn och 31 år. Jag träffade sonen efter ca 3 månader och vi visade oss som bara vänner och gör det än idag för att jag läste på som tusan innan, ville inte att sonen som mår jättedåligt över skilsmässan skulle må ännu sämre. Sonen är kaos på många plan vilket inte är konstigt . Pappan ger allt och det är curling på hög nivå. Det är paddan 24/7 och hatiska ord emellanåt men samtidigt massa kärlek. Jag har gjort allt i min makt för att ta saker långsamt, trots att min ?man? ville att vi skulle bli en familj från typ tag ett (extrem ångest över sin skilsmässa och att han inte får se sin son jämt) varje gång han lämnar på dagis så gråter han över att inte få ss sin som på 2 möter - vilket jag Tycker är fint och kan förstå, då jag inte hade velat vara med en man som bara har sitt barn ?ibland?. Jag har helt enkelt träffat en bra man. Jag babblar på lite blandat här men vill att ni ska förstå. Han vill ha barn med mig i framtiden och det vill jag också. Ialf

Svar på tråden Råd