• Anonym (Karismatiskajag)

Tjej intresserad av tje

Hej,
    jag har märkt att både tjejer och killar kollar in mig. Jag har det som gör att folk dras till mig, och en kurvig figur på det. Min fråga är: hur sjutton flirtar man med tjejer? En tjej som kollar in mig - långa blickar , men inget mer, nån som har erfarenhet hur man går vidare?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-04-01 17:57
    *j

• Svar på tråden Tjej intresserad av tje
  • Anonym (Bi)

Gör precis som du gör när du attraheras av en kille. Ta kontakt. Klickar det så kan du berätta vid tillfälle att du gillar tjejer. Kanske hon oxå gör det. Brukar lösa sej.

• Anonym (Anna)

Jag undrar också hur man gör

• Anonym (friendz)

Tjejer har det lättare. Jag är en kille som har killtycke. Många som kollat in mig och jag får mkt gilla på Badoo, av killar. Jag är bisexuell och har testat lite. Och hänt jag attraherats av killar IRL. Men jag vet inte hur man flirtar, törs inte heller. 

• Makarona

Jag undrar också. Att bara göra samma som med killar... jadå blir det lika klurigt då jag alltid varit med passiv. Snubbar är ju betydligt lättare än kvinnor. Många tjejer har flörtat med mig och vi har haft mysigt, men sedan vill de inte mer. Får liksom inte gå hela vägen någonsin.

Lesbiska verkar inte vilja ha en heller för de tycker det är äckligt att man varit med snubbar...

Lär sluta for ever alone om jag ger upp karlar haha

• Anonym (Bikille)
    Anonym (friendz) skrev 2018-04-05 15:46:11 följande:

Tjejer har det lättare. Jag är en kille som har killtycke. Många som kollat in mig och jag får mkt gilla på Badoo, av killar. Jag är bisexuell och har testat lite. Och hänt jag attraherats av killar IRL. Men jag vet inte hur man flirtar, törs inte heller. 

Känner verkligen igen det där. Som kille riskerar man ju att få spö, så något flirtande irl blir det inte... online eller gayklubb är det som gäller
  • Anonym (M)

Det är samma sak för mig, minus den kurviga figuren då :)

Tjejflirtande är lite annorlunda, vissa är pang på men det är inte så vanligt enligt min erfarenhet. Det är otroligt roligt för det mesta men jag önskar att det gick att stänga av ibland, det har lett till några jobbiga situationer. Chefens dotter kärar ner sig i dig, tjejkompisar, vänner till familjen osv. Jag tycker att när jag väl började bejaka det så ökade de här situationerna. Men också att de snyggaste tjejerna på olika platser gillar en på det sättet, det är ju roligt. Fast ibland hade jag nog velat bara diskutera ett excelark på jobbet utan att tjejen man gör det med plötsligt börjar stryka handen genom håret och titta ingående på ens kropp/mun. Det är inte bara kul imo :/ men det är kanske bara jag som tycker det.

• Anonym (M)

Ojdå, glömde skriva hur man kan flirta med tjejer :)

Jag brukar nog mest bara visa intresse, så som man gör när man möter vem som helst, det brukar funka. Om man skall vara lite mer på så brukar jag ha aningen attityd liksom, lite stöddig och så brukar jag nog tänka lite mer på kroppsspråket, att ha ett självsäkert men ändå kvinnligt sådant. Lite tighta och avslöjande trendiga kläder är riktigt bra, sen så kan man stå lite nära sådär nonchalant. Absolut snyggt hår och smink, att vara vältränad skadar inte heller...mod och handlingskraft gillar tjejer med tycker jag. Jag älskar ju när tjejer tar initiativ och jag tänker på att göra samma jag med.

Svar på tråden Tjej intresserad av tje