homosexuella och få penis i röven? skillnad?
börjar mitt handlingen, jag är en 16-årig kille med en utländsk bakgrund,
först och främst jag respekterar alla människor oavsett vad de tror på, hur de ser ut, hur de tänker, vad de gör osv...
jag skrev lite med en vän på snapchat o hon började kalla mig för ordet "gay", hon var inog ronisk men jag tog lite åt mig för jag är ingen "gay", jag kan inte ens tänka mig att jag ligger med en kille.
jag sa inget för jag ville inte få hon att tro att jag är"homofobi" så jag skrattade åt det hon skrev o kallade oxå henne för lebb. så att det ska liksom lite jämnt (så hon får känna oxå på det)
en minut efter kom det upp att hon hade screenat chatten, det första jag tänkte mig på är sin story, jag gick in där o blev helt chockad att hon la upp den delen som jag hade infogat där nere, och det tyckte jag var över gränsen.
när folk kommer se detta kommer de reta mig o börja kalla mig för gay
så jag bad henne o ta bort o hon sa typ "va fan det är en kul grej " o då sa jag att jag nt tycker det o frågade hne om hon respekterar andras åsikter o hon svarade ja så jag sa att jag hatar bögar o hon frågade varför då sa jag att "jag tycker det äckligt men jag respekterar bögarna ändå", att jag tycker det äckligt o få kuk i röven o då skrev hon en jätte lång svar som bl.a. säger att det är hets mot en folkgrupp och att jag bodde skämmas, och att hon har tappat allt respekt mot mig
vad tycker ni äre hets mot folkgrupper om man säger att man tycker det är äckligt med samlag mellan killar? skriv gärna