• emeliera

Graviditets symptom med spiral

Halloj, 

Jag har under va 3 veckor nu mått extremt illa när jag ätit och efteråt känner lukten av mat. Jag är trött som bara den och på kvällarna ibland nätterna får jag molnande värk i magen ibland mer ibland mindre. Någon som har spiral och känner igen detta? Har funderat på att ringa barnmorskan men känns som nått är riktigt fel.... snälla nån lugna mig?!

• Svar på tråden Graviditets symptom med spiral
  • nufårvise

Kände mig ständigt gravid när jag hade spiral. Stod ut drygt 2 månader. Hade hämta smärtor och skengravid.

• emeliera
    nufårvise skrev 2018-04-01 20:08:12 följande:

Kände mig ständigt gravid när jag hade spiral. Stod ut drygt 2 månader. Hade hämta smärtor och skengravid.

Ja detta har kommit nu de senaste, men ska ringa på tisdag och plocka ur den tänker jag. Har ändå haft den i ett år, men att nu från och till må illa, ont i magen, ömma bröst, jätte trött osv osv nä de orkar jag faktiskt inte riktigt med....
  • nufårvise
    emeliera skrev 2018-04-02 00:09:01 följande:

Ja detta har kommit nu de senaste, men ska ringa på tisdag och plocka ur den tänker jag. Har ändå haft den i ett år, men att nu från och till må illa, ont i magen, ömma bröst, jätte trött osv osv nä de orkar jag faktiskt inte riktigt med....

Har du testat så du inte är gravid?
  • MaalinJ

Jag hade tidigare koppar spiral. Kommer inte ihåg något extra illamående eller förändrat lucksinne men jag har i vanliga fall väldigt bra lucksinne (kan ligga i sängen på övervåningen å känna lukten av schampo när någon duschar på nedervåningen) och jag mår ofta illa i vanliga fall också.

Men smärtorna dom kommer jag ihåg. Fy fan i helvete så ont man kunde ha..

• emeliera
    nufårvise skrev 2018-04-03 21:39:07 följande:

Har du testat så du inte är gravid?

Yes testat två gånger och de är negativt, Men har tid nästa vecka för att plocka ur den han tydligen fått en infektion i livmodern....
Svar på tråden Graviditets symptom med spiral