• Anonym (Wtf)

Är så sugen på en annan man men är gift

Jag är gift sedan många år och inte varit med så många killar. Jag är snygg och får ofta bekräftelse från män även kvinnor när jag är ute.

Jag har aldrig varit otrogen Eller ens tänkt tanken.

Men nu har jag fastnat för en annan man, endast sexuellt.

Han är också gift med barn och han har sagt tydligt att han vill ha mig för en natt. Jag har verkligen försökt att undvika honom men nu smyger han in i mina tankar hela tiden och jag kan inte sluta tänka på en het kväll med honom.

Jag har inte gjort något för att uppmuntra honom men det har alltid funnits något mellan oss.

Jag fanatiserar dagligen om det nu och vet inte vad jag ska göra. Vet inte vad jag vill med detta men vill inte ha några hemska kommentarer.

• Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift
  • Anonym (AL- Kvinna 35)

Är du lycklig med din man? Gör inget och glöm den nya mannen i så fall. Det är bara sex ändå.

Är du olycklig med din man? Ta då hand om en separation och flytt innan du bestämmer dig för att ha sex med någon annan.

• Anonym (Wtf)
    Anonym (AL- Kvinna 35) skrev 2018-03-30 15:23:02 följande:

Är du lycklig med din man? Gör inget och glöm den nya mannen i så fall. Det är bara sex ändå.

Är du olycklig med din man? Ta då hand om en separation och flytt innan du bestämmer dig för att ha sex med någon annan.

Vem är egentligen lycklig? Ibland är jag lycklig men det är mycket bråk och tjafs hemma vilket gör att jag tänker mer på den andra. Jag vet att det är fel.

Inget problem med sex fronten så jag saknar inget där egentligen.

Det är väl med känslan av att känna sig åttådd av en annan efter många år med samma, känna passion.
  • Anonym (Ex-frun)

Vad är frågan?

• Anonym (Wtf)
    Anonym (Ex-frun) skrev 2018-03-30 15:39:19 följande:

Vad är frågan?

Ingen fråga, ville bara skriva av nig lite för jag har ingen direkt jag vill prata med det om.

Säkert jätte vanligt...
  • Anonym (A)
    Anonym (AL- Kvinna 35) skrev 2018-03-30 15:23:02 följande:

Håller med
  • Anonym (AL- Kvinna 35)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-30 15:32:20 följande:
    Vem är egentligen lycklig? Ibland är jag lycklig men det är mycket bråk och tjafs hemma vilket gör att jag tänker mer på den andra. Jag vet att det är fel.

Inget problem med sex fronten så jag saknar inget där egentligen.

Det är väl med känslan av att känna sig åttådd av en annan efter många år med samma, känna passion.
    Jag är jättelycklig! Jag har en man som jag älskar, och som älskar och respekterar mig. Vi kommer jättebra överens och sexet är helt otroligt bra. Visst finns det ibland saker som man skulle vilja ändra på men så är ju livet också, allt är inte perfekt.

Jag tror inte att en otrohet skulle göra din situation mycket bättre direkt.

Jag var gift tidigare, kände mig inte attraherad av min ex-man, hade en tråkig vardag helt enkelt. Kände mig otroligt smickrad när någon visade det minsta lilla intresse och åtrå... Vilket tillsammans med en massa andra anledningar gjorde att jag tog beslutet att skilja mig! Jag var aldrig otrogen och är faktiskt lite stolt över det för jag hade flera tillfällen när jag skulle kunna ha varit det, och det hade varit enkelt. Men under skilsmässan så hade min ex-man ingenting att skylla mig för eller bråka om. 
    Respektera dig själv och din man och var inte otrogen.
  • Anonym (Ex-frun)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-03-30 15:42:53 följande:

Ingen fråga, ville bara skriva av nig lite för jag har ingen direkt jag vill prata med det om.

Säkert jätte vanligt...

Okej. Det är garanterat supervanligt att bli tänd på andra personer och ha sexiella fantasier om andra när man är i ett långt förhållande. Det är mer konstigt om man aldrig i hela livet blir sugen på någon annan.

Vill man inte skiljas så är det nog bäst att hålla det vid fantasier.
  • Anonym (En som vet)

Om du gör det en gång, och sedan inte träffar honom igen, så kommer du att må dåligt efteråt men efter ca två månader är du back on track igen. På lång sikt kommer du vara glad över att du gjorde det. Men träffas ni flera gånger så blir det problem.

Har inte själv legat med någon annan än med min partner men har grovhånglat ett par gånger med andra. Min upplevelse var den jag beskrev ovan. Nu i efterhand är jag glad över det jag gjorde och gör det gärna igen, fast med någon ny som jag inte träffar igen efteråt.

• Anonym (Wtf)
    Anonym (En som vet) skrev 2018-03-30 16:05:59 följande:

Om du gör det en gång, och sedan inte träffar honom igen, så kommer du att må dåligt efteråt men efter ca två månader är du back on track igen. På lång sikt kommer du vara glad över att du gjorde det. Men träffas ni flera gånger så blir det problem.

Har inte själv legat med någon annan än med min partner men har grovhånglat ett par gånger med andra. Min upplevelse var den jag beskrev ovan. Nu i efterhand är jag glad över det jag gjorde och gör det gärna igen, fast med någon ny som jag inte träffar igen efteråt.

Har funderat på det, men hur ska man kunna titta sin partner i ögonen efter ett sådant svek?

Tänk om han vill ha sex med mig ska jag bara nobba honom?

Nä usch, även om jag är så sugen och så tänker jag tänk om jag ångrar mig när jag är gammal att jag inte gjorde det. Men det är egentligen inte min stil att göra något sådant eller hamna i sådana situationer.
  • Anonym (Amalia)

Här kommer en "hemsk" kommentar..är du man ?..

Svar på tråden Är så sugen på en annan man men är gift