• jennysundberg189

pals-grossisten.com , någon som beställt deras canada gås päls luva?

hej som rubriken säger
    min pojkvän har letat en ny päls till sin canda goose jacka, hittade en sida som verkar låvande, men undrar om det är någon här som kan bekräfta att de är kvalite på deras grejjer

tacksam för alla svar

• Svar på tråden pals-grossisten.com , någon som beställt deras canada gås päls luva?
  • svanteekström

fick min leverans ifrån grossisten och kan säga att dem vet vad dem gör, top kvalite samt en blixtsnabb leverans!

dem köper upp alla gamla jackor som har nån typ av värde och återvinner det också fick en rejäl rabatt pä det

• Anonym (Djurplågare)
    jennysundberg189 skrev 2018-03-29 16:00:21 följande:

hej som rubriken säger

min pojkvän har letat en ny päls till sin canda goose jacka, hittade en sida som verkar låvande, men undrar om det är någon här som kan bekräfta att de är kvalite på deras grejjer

tacksam för alla svar

Skämtar du med mig, finns det på riktigt fortfarande idioter som köper päls från detta märke. Jävla djurplågare. Hoppas det är en trolltråd.

www.metro.se/artikel/larm-vargar-plågas-för-din-canada-goose-jacka-xr
  • Anonym (lägg ner)
    Anonym (Djurplågare) skrev 2018-04-01 00:49:16 följande:
    Skämtar du med mig, finns det på riktigt fortfarande idioter som köper päls från detta märke. Jävla djurplågare. Hoppas det är en trolltråd.

www.metro.se/artikel/larm-vargar-plågas-för-din-canada-goose-jacka-xr
    Lägg ner, en värld utan djurprodukter för mat och värme skulle vara en mycket kolintensiv värld.
    hade först fokuserat mig på våran egna ras där våldtäkts män går fria efter 2 veckors tid men där lite streaming kan få dig fängslad i flertal år...
    är självklart emot all tortyr av någon sort men säger bara att detta är något människan levt på sen forntid.
  • Anonym (Djurplågare)
    Anonym (lägg ner) skrev 2018-04-01 16:31:54 följande:
    Lägg ner, en värld utan djurprodukter för mat och värme skulle vara en mycket kolintensiv värld.

hade först fokuserat mig på våran egna ras där våldtäkts män går fria efter 2 veckors tid men där lite streaming kan få dig fängslad i flertal år...

är självklart emot all tortyr av någon sort men säger bara att detta är något människan levt på sen forntid.
    Jaha, så bara för det finns annan form av misshandel så är all misshandel ok. Med de tankesättet kan vi ju skita i alla lagar och vara gör allt som gynnar den egna individen och köra över andra. Idioter som dig gör att det fortfarande finns våld.
  • Anonym (Äckligt)
    jennysundberg189 skrev 2018-03-29 16:00:21 följande:

hej som rubriken säger

tacksam för alla svar

Vet du om att de dödar prärievargar för att smycka en jacka?
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (lägg ner) skrev 2018-04-01 16:31:54 följande:

En löjlig krage är inte något som behövs för att värma sig. Den är bara till för utsmyckning!

Det är jävligt korkat att stöda det skitföretaget.
Svar på tråden pals-grossisten.com , någon som beställt deras canada gås päls luva?