Behöver råd
hej!
Det är så att jag är gift med min livskärlek i snart 1,5 år och före att vi skulle gifta oss så var vi ihop i ca 6 år, nu är det så att från augusti månad 2017 så har han förändrats liksom han vill inte ha sex med mig eller vara som förr .
Vi kramar och kyss ibland men den huvudsakliga delen fattas ju, jag saknar honom verkligen mycke, och på sistone så har jag märkt att jag inte kan göra honom glad jag har försökt med allt ifrån att behandla honom hur speciellt som helst, ge honom exakt det han har önskat sig, ge honom jättemånga överraskningar, har gett en iphone X till honom i present, köpt en bil till honom för födelsedagspresent( jag vet att man inte kan ?göra en person som förr? med gåvor och presenter men det är också en fördel tycker jag.
Jag vet inte vad jag ska göra längre, jag dör varje gång när jag tänker att om det skulle hämda att han skulle lämna mig för han är som min andra halva jag kan helt enkelt inte leva utan honom.
Så jag behöver hjälp och råd ifrån er är ni snälla för jag vill verkligen sluta med att gråta varje dag över att vara så himla rädd att det ska hända nått!????