• Anonym (råd please)

Behöver råd

hej!

Det är så att jag är gift med min livskärlek i snart 1,5 år och före att vi skulle gifta oss så var vi ihop i ca 6 år, nu är det så att från augusti månad 2017 så har han förändrats liksom han vill inte ha sex med mig eller vara som förr .

Vi kramar och kyss ibland men den huvudsakliga delen fattas ju, jag saknar honom verkligen mycke, och på sistone så har jag märkt att jag inte kan göra honom glad jag har försökt med allt ifrån att behandla honom hur speciellt som helst, ge honom exakt det han har önskat sig, ge honom jättemånga överraskningar, har gett en iphone X till honom i present, köpt en bil till honom för födelsedagspresent( jag vet att man inte kan ?göra en person som förr? med gåvor och presenter men det är också en fördel tycker jag.

Jag vet inte vad jag ska göra längre, jag dör varje gång när jag tänker att om det skulle hämda att han skulle lämna mig för han är som min andra halva jag kan helt enkelt inte leva utan honom.

Så jag behöver hjälp och råd ifrån er är ni snälla för jag vill verkligen sluta med att gråta varje dag över att vara så himla rädd att det ska hända nått!????

• Svar på tråden Behöver råd
  • OlgaElvira

Har det hänt något i hans liv som påverkat honom, gjort hon9m ledsen och deprimerad? Problem på jobbet? Någon vän eller anhörig han är orolig för? Problem med ekonomin? Är han orolig för sin egen hälsa? Något av detta som han 8nte vill oroa dig med utan försöker bära själv. Han kan också ha drabbats av en depression.

Det du kan göra är att fråga honom på ett vänligt icke anklagande sätt. Fokusera inte på att DU är leden när du frågar, fokusera på honom och vad han känner.

Fråga som du skulle fråga en vän eller ett syskon.

• Anonym (Babs)

Tänk inte det värsta nu. Nåt måste det ju vara, kan ju bara vara allmänt illamående, kris i livet el dyl....fokusera på det ni har bra o sörj inte varje dag så han märker det, då blir det till en boll som växer. Sluta köp hans kärlek. Ofta är dessa svackor övergående, vad säger han då du frågar vad det är? O du - OM det värsta skulle ske o han lämnade dig - så skulle du även överleva det o gå starkare framåt efter du kravlat dig upp. Ibland händer även det. Därför viktigt att man även har ett sk eget liv vid sidan av en relation. Lycka till.

• Anonym (Ek)

Säg att han får fria händer att göra som han vill i sängen. Problemet löst.

• Anonym (råd please)

Olgaelvira: jag bryr mig så himla mycket om honom jag frågar lite då och då för att inte se irriterande ut hos honom och irritera honom , men jag får samma svar varje gång att han är bara trött etc. tack så mycket för att du tog din tid och läste min tråd och gav mig några superbra råd??

Anonym(bebs) Tro mig jag gör inte så för att köpa hans kärlek utan lättare sagt jag har blivit desperat och vill ha min gammla man tillbaka, dessutom säger jag alltid till honom att vad som än han har för problem så löser vi det tillsammans även om de stort eller litet.

Tack ska du ha för att du tog di tid och läste min tråd och skrev några peppande meningar!

AnonymEk har försökt och visa honom det på flera sätt

• Anonym (A)
    Anonym (Babs) skrev 2018-03-29 08:08:08 följande:
    Tänk inte det värsta nu. Nåt måste det ju vara, kan ju bara vara allmänt illamående, kris i livet el dyl....fokusera på det ni har bra o sörj inte varje dag så han märker det, då blir det till en boll som växer. Sluta köp hans kärlek. Ofta är dessa svackor övergående, vad säger han då du frågar vad det är? O du - OM det värsta skulle ske o han lämnade dig - så skulle du även överleva det o gå starkare framåt efter du kravlat dig upp. Ibland händer även det. Därför viktigt att man även har ett sk eget liv vid sidan av en relation. Lycka till.
    Håller med
  • Anonym (Man)
    Anonym (råd please) skrev 2018-03-29 03:26:32 följande:

hej!

Det är så att jag är gift med min livskärlek i snart 1,5 år och före att vi skulle gifta oss så var vi ihop i ca 6 år, nu är det så att från augusti månad 2017 så har han förändrats liksom han vill inte ha sex med mig eller vara som förr .

Vi kramar och kyss ibland men den huvudsakliga delen fattas ju, jag saknar honom verkligen mycke, och på sistone så har jag märkt att jag inte kan göra honom glad jag har försökt med allt ifrån att behandla honom hur speciellt som helst, ge honom exakt det han har önskat sig, ge honom jättemånga överraskningar, har gett en iphone X till honom i present, köpt en bil till honom för födelsedagspresent( jag vet att man inte kan ?göra en person som förr? med gåvor och presenter men det är också en fördel tycker jag.

Jag vet inte vad jag ska göra längre, jag dör varje gång när jag tänker att om det skulle hämda att han skulle lämna mig för han är som min andra halva jag kan helt enkelt inte leva utan honom.

Så jag behöver hjälp och råd ifrån er är ni snälla för jag vill verkligen sluta med att gråta varje dag över att vara så himla rädd att det ska hända nått!????

Ledsen att behöva sig det men han är antagligen otrogen eller intresserad av någon annan och därför inte intresserad av dig längre.
Svar på tråden Behöver råd