• moaguuun

Ni som gör storys på instagram

Jag undrar hur man gör så att det kommer upp ett ord/en text i taget på en bild när man klickar på den? Svårt att förklara men man kan ju lägga till flera texter, men när jag gör det kommer alla på än gång. Jag vill göra så man klicker en gång=en text. klickar igen=nästa text, på samma bild alltså. Jag har sett flera som gör det så måste ju gå på något sätt.

Jag hittar inte heller hur man gör så att det blir en färg bakom texten?

• Svar på tråden Ni som gör storys på instagram
  • moaguuun

Det med färgen under texten hittade jag.

• Meriall

Kan du inte sätta samma bild många gånger efter varandra men med nya texter varje gång?

• moaguuun

Jo det går ju men skulle vilja veta hur man gör så texten blir på samma bild.

• Iowhannah
    moaguuun skrev 2018-03-24 20:30:12 följande:

Jo det går ju men skulle vilja veta hur man gör så texten blir på samma bild.

Hur menar du? Du får väl skärmdumpa bilden med texten som ska följa med till nästa bild.
  • moaguuun

Men alltså. Det är många som först har en text på en bild, sen klickar man igen på samma bild, då kommer en ny text upp. Fler och fler texter kommer upp på samma bild när man klickar på bilden. Ingen som vet hur man gör det?

• Meriall

Men det är nog flera av samma bild bara att det inte ser ut så för den som klickar... då ser det ut som bara texten byts.

• moaguuun

Jag har verkligen för mig att det inte är det, då hade jag nog sett det men får kolla det igen. 

• Iowhannah

Jag tror fortfarande att de skärmdumpar varje bild för att det ska se ut som att det blir mer och mer text.

• Meriall
    moaguuun skrev 2018-03-25 12:46:41 följande:

Jag har verkligen för mig att det inte är det, då hade jag nog sett det men får kolla det igen. 

Men hur ska du kunna se det om det är samma bild? Det ser ju ut som bara texten byts då eller?
  • Hermioney
    moaguuun skrev 2018-03-25 12:41:19 följande:

Men alltså. Det är många som först har en text på en bild, sen klickar man igen på samma bild, då kommer en ny text upp. Fler och fler texter kommer upp på samma bild när man klickar på bilden. Ingen som vet hur man gör det?

Det är inte en ny text som dyker upp. Det är en ny bild.
Svar på tråden Ni som gör storys på instagram