• Anonym (Ledsen)

Ligger på sjukhuset just nu för MA i v. 12...

Det började med EN brun flytning för cirka två veckor sedan. För två dagar sedan fick jag en blodblandad flytning som stegvis blev mörkare och sedan började de komma små klumpar. Fortfarande väldigt sparsam blödning och inga större smärtor. Lite molande ?mensvärk? ungefär.

Åkte ändå in för att kolla och det visade sig att inga hjärtslag fanns hos fostret :( det dog i cirka v.11...

Har nu åkt in för att blöda ut missfallet och tog tabletterna för två timmar sedan. När brukar allt vara klart? Mår så dåligt och vill bara att detta ska gå över fort så att jag och min sambo kan försöka igen.... detta är min första graviditet och är 24 år gammal och min sambo 31..

• Svar på tråden Ligger på sjukhuset just nu för MA i v. 12...
  • Anonym (Finns)

Jag har varit med om samma sak. Jag vet hur hemskt det känns och hur besviken och ledsen man blir.

Det är rätt vanligt med MA och det finns mycket stöd och så man kan få.

• Anonym (Ll)

Beklagar. Har erfarenhet av samma sak men då upptäcktes det i v19.

Jag åkte in och fick ta de första tabletterna och skulle sedan in två dagar senare komma tillbaka för att ta de vaginala tabletterna. Men barnet kom ut redan dagen efter jag tagit de första tabletterna. Fick sedan vara kvar ett par timmar innan resterande kom ut.

Efteråt var min mens oregelbunden. Nu ca 2 år senare är jag gravid igen och bf om en månad. Vi hade däremot jnte försökt få barn efteråt utan det hände bara därför dessa två år.

• ellinoras

Jag beklagar verkligen, det är så himla sorgligt. Jag hade ett som upptäcker i v 14, jag fick göra en skrapning. Men 2 månader senare var jag gravid igen, och missfallet känns allt mer som en parantes (men när det väl hände var jag väldigt ledsen).

• T90

Stor kram till dig. För oss var det klart på sjukhuset efter ca 6 timmar. Sen blödde jag i 17 dagar. Hade ma i oktober. Hade troligen äl redan i november, kroppen betedde sig så. Lite oregelbunden mens någon månad efter ma, innan det rättade till sig. Vi har försökt och prickat ägglossning sedan december, inte lyckats än. Mått och mår oerhört dåligt sedan dess. Vet att det är högst olika hur snabbt det går efteråt. Kram igen

Svar på tråden Ligger på sjukhuset just nu för MA i v. 12...