• Aqvelina

Ros parfym

Första julklappen från min fästman var en parfym flaska. Den doftade underbart av rosor, inte för stark och inte söt. Nu har min lilla flaska tagit slut, och tyvärr finns den inte att köpa i Sverige.

Jag kan inte använda stark parfym i mitt jobb, och klarar inte söta dofter. Så blev så glad när jag fick denna..

Någon som känner igen den och vet var jag kan hitta en ny flaska? Eller vet om en annan parfym som är lika underbar? 

pureDKNY, Donna Karren, A drop of rose.

parfym, ros, rosor, donna karren, dkny, hjälp
  • Svar på tråden Ros parfym
  • Anonym (Perfume)
    Aqvelina skrev 2018-03-22 13:05:15 följande:

Första julklappen från min fästman var en parfym flaska. Den doftade underbart av rosor, inte för stark och inte söt. Nu har min lilla flaska tagit slut, och tyvärr finns den inte att köpa i Sverige.

Jag kan inte använda stark parfym i mitt jobb, och klarar inte söta dofter. Så blev så glad när jag fick denna..

Någon som känner igen den och vet var jag kan hitta en ny flaska? Eller vet om en annan parfym som är lika underbar? 

pureDKNY, Donna Karren, A drop of rose.

Finns här:

Den heter:

pure DKNY Donna Karan A drop of rose

www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00JXME1GA/ref=mp_s_a_1_1_a_it&qid=1521897956&sr=8-1&keywords=pure+DKNY+Donna+Karan+A+drop+of+rose&dpPl=1&dpID=41wv7o5oBUL&ref=plSrch
  • Aqvelina

Tack så mycket för era svar. Glad
    Tyvärr så finns den inte i lager på Bloomify, jag har bevakat den ett tag. Sen så hittar jag ingen butik på Amazon som sänder till Sverige.

• Anonym (Prova)

Jag tycker att de flesta av DKNY parfymerna luktar gott. Jag klarar inte heller av starka dofter, till vardags använder jag mig av DKNY rosa och grön äpple. Kan heller inte ha starka dofter pga jobbet.

Till helgen använder jag boss- MA Vie och en annan som jag inte kommer på vad den heter.

• Anonym (Perfume)

Finns fyra olika säljare. Kolla om nån av de skickar till sverige.obs du måste logga in för att se vilka av dessa som skickar till sverige

Svar på tråden Ros parfym