• Anonym (Stor värld inuti)

Womanizer - casanova

Finns det någon som blivit utsatt för en womanizer, dvs en casanova, en man som samlar på kvinnor som i en blombukett?

Det som för mig var unikt, betyder för honom ingenting. Inte mer än att han är beredd att på ett ögonblick byta ut det, i jakten på en annan kvinna, och en annan, och en annan. Fladdra som en fjäril från blomma till blomma. En människa som inte ger, känner, upplever, bara samlar.

Fy fan vad ont det gör.

Någon som känner igen?

• Svar på tråden Womanizer - casanova
  • Anonym (magneter)

Japp känner definitivt igen mig. Så gott som varje snygg kille jag dejtat har varit sådan.

Detta spär på deras grandiosa självbild så att de blir som magneter för kvinnor. Otroligt attraktiva och bekräftande mot en i början.

Man har ALDRIG känt sig så vacker, sexig, sedd som med dessa!!!

Man faller som en fura och fort de fått en i säng är man ute ur deras tankevärld. De är sällan bra i sängen eller har andra kvaliteter än just bara sitt utseende, sitt enorma självförtroende och oemotståndliga charm.

Jag har blivit lika obotligt förälskad varje gång och har inte kunnat intressera mig för någon annan på flera år i vissa fall.

De har satt sig djupt och styrt alla mina fantasier och gjort förbannat ont varje gång;)

Den som senast berörde mig, utan överdrift den vackraste och mest attraktiva kille jag sett är som ett gift. Jag känner mig nästan förslavad under dessa starka känslor och mitt begär till honom.
    Han har mig liksom i sin hand och jag kan aldrig tacka nej de gånger han hör av sig  och klämmer in mig i sitt välfyllda schema. Men jag förlorar mig själv och respekten för både mig och honom lite mer för varje gång. Har bara nobbat honom en gång då jag var förälskad i en annan kille.

Jag vill bli fri men samtidigt är ruset det ger att vara med honom något av de starkaste jag upplevt.

• Anonym (Kamila)
    Anonym (Stor värld inuti) skrev 2018-03-22 05:28:13 följande:

Finns det någon som blivit utsatt för en womanizer, dvs en casanova, en man som samlar på kvinnor som i en blombukett?

Det som för mig var unikt, betyder för honom ingenting. Inte mer än att han är beredd att på ett ögonblick byta ut det, i jakten på en annan kvinna, och en annan, och en annan. Fladdra som en fjäril från blomma till blomma. En människa som inte ger, känner, upplever, bara samlar.

Fy fan vad ont det gör.

Någon som känner igen?

Japp! Finns en man i Malmö som är sådan. K.D.
Svar på tråden Womanizer - casanova