Han vill inte bli pappa
4 år har vi varit i lag. När vi började träffas så pratade vi om att båda ville ha barn i framtiden. För 2.5 år sen så tog han upp frågan om att skaffa barn, då vi bodde på ett främmande ställe och umgicks med en barnfamilj. Vi flyttade hem till hans hemtrakter för två år sen. För 1.5 år sen så berättade han att han absolut inte vill ha barn. Jag lever nu i ett så kallat ångest relation. Jag älskar honom över allt och han känns rätt för mig. Men vi tycker helt olika kring barn frågan. Jag berättade för nån månad sen hur jag kände kring detta då jag blivit deprimerande. Han sa då att i framtiden när jag gått klart utbildningen och fått fast jobb. De är nått år till jag är klar. Men så sa han att han inte har ändrat sitt tänk kring barn. Han vill egentligen inte. Jag har offrat otroligt mycket för hans skull. Kan jag kräv detta av honom eller ska jag gå trots att jag älskar honom.
Jag fick missfall för 2.5 år sen och de va inte planerat. Kan han fått en shock trots att de inte hade gått lång tid?