• Linadruv

Vilsen själ hjälp

Godkväll folket jag är super förvirrad.. jag tog studenten i somras och har ingen blekaste aning om vad jag vill göra utav livet.. det är en sån jobbig fruktansvärd känsla. Känner mig som a big failed mess :( jag vet bara att jag vill resa världen runt, hjälpa människor, leva livet, lära mig om olika kulturer samt uppleva dem, göra något bra. Men vem vill inte det liksom? Haha. Jag behöver inspiration och motivation. Vad gjorde ni efter ni tog studenten? Vad är det bästa och göra i en sån här situation? Mår jätte dåligt och är så förvirrad känns som livet inte har nån mening, vill ej må såhär. Vill hitta min passion i livet. Men verkar som att jag ej har nån, verkar som inget intresserar mig och jag tröttnar ganska snabbt..

• Svar på tråden Vilsen själ hjälp
  • Anonym (!)

Satsa på att göra något här och nu, bara så att det händer något. Kanske ta något "skitjobb" och jobba ihop pengar så att du kan resa till något ställe som verkar spännande. Kanske kan du jobba i något annat land. Mer exakt vilken riktning ditt liv ska ta behöver du inte grubbla så jättemycket över ännu. Ge dig ut på äventyr och se vart det leder!

Svar på tråden Vilsen själ hjälp