• Anonym (Rädd)

Rädd för att Nordiska Motståndrörelsen skall vinna

Jag är en person som är född i Sverige men har urspung i ett annat land. Ett land jag absolut inte vill bo i. Kan man egentligen välja, om man blir utkickad när NMR vinner?

Men framförallt är jag rädd att lämna Sverige överhuvudtaget. Det är ingenting jag vill göra, jag älskar Sverige och jag trivs så troligt bra här.

Jag har inget som helst koppling till mitt land. Jag känner inte heller att jag tillhör det landet, jag känner mig dessutom mer tillhörighet till Sverige.

Vad skall hända när NMR vinner?

Kommer jag försvinna för alltid. Eller kan det vara så att efter 4-8 år kan jag återvända? Måste jag då ansöka om asyl eller hur funkar alltihopa?

Om NMR vinner, och jag känner att jag absolut inte vill åka till det land som min urspung är. Kan jag då välja ett land som ligger i Europa som Spanien. Eller kan jag till och med välja ett Nordisk land, som Norge?

Jag är otroligt rädd.

Tack för svar!

• Svar på tråden Rädd för att Nordiska Motståndrörelsen skall vinna
  • Anonym (Lesserwisser)

Nmr består huvudsakligen av efterblivna idioter, som dessutom på allvar tror att de kan övertyga sansade människor att Hitler var god och nazism är något bra. De gör det genom löjeväckande debattknep som ett småbarn ser igenom.

Dock är de också farliga eftersom de är beredda att använda terrorism för att understryka sina krav. Det kan även jag oroas över. Tycker de borde förbjudas, vilket de väl har blivit i Finland.

• Anonym (Lars)

Vad är det du är orolig för att NMR ska vinna?
    Möjligtvis får de några tusen röster i riksdagsvalet och det kommer man ingenstans med.

Inget att vara rädd för alls.

• Anonym (Troll?)

Vad skulle dom vinna? Är dom ett parti? Främst är det ju en nazistisk sekt/terrororganisation, det är som att tro att IS skulle ha en chans i valet. Inte ens SD kommer någonsin få majoriteten av rösterna.

Fast fick SD betydde det slutet för Sverige och början på nya Öst-unionen som Putin håller på att ladda för. Vilket är typ lika illa som NMR. Eller värre då hans allierade är så sjukt många i olika länder också.

• Anonym (Lars)
    Anonym (Troll?) skrev 2018-03-02 01:06:56 följande:

Vad skulle dom vinna? Är dom ett parti? Främst är det ju en nazistisk sekt/terrororganisation, det är som att tro att IS skulle ha en chans i valet. Inte ens SD kommer någonsin få majoriteten av rösterna.

Fast fick SD betydde det slutet för Sverige och början på nya Öst-unionen som Putin håller på att ladda för. Vilket är typ lika illa som NMR. Eller värre då hans allierade är så sjukt många i olika länder också.

Bästa vore om Vänsterpartiet och MP vinner valet så vi kan återgå till asylvolymerna vi hade hösten 2015 med 10 000 nyanlända i veckan.

Då säkrar pensionerna och välfärden för kommande generationer.

Skulle SD få ökat inflytande har vi kaos och inbördeskrig att vänta då de vill stänga gränserna.

Öppna samhällen är starkast.
  • Anonym (Troll?)
    Anonym (Lars) skrev 2018-03-02 01:10:55 följande:

Bästa vore om Vänsterpartiet och MP vinner valet så vi kan återgå till asylvolymerna vi hade hösten 2015 med 10 000 nyanlända i veckan.

Då säkrar pensionerna och välfärden för kommande generationer.

Skulle SD få ökat inflytande har vi kaos och inbördeskrig att vänta då de vill stänga gränserna.

Öppna samhällen är starkast.

Öppna samhällen är starka men det blir inte automatiskt bra av volymer hit och dit, det viktiga är att man ställer krav OCH ger förutsättningar.

Tex genom att styra var folk får bo (inte i förorter runt storstäder som är väldigt dåliga alternativ för nyanlända, både trygghetsmässigt och integrationsmässigt).

Sedan SFI direkt med arbetsplatsförlagd praktik som snabbt kan leda till extrajobb vid sidan av studierna.

Efter godkänd SFI-examen redo att jobba och få lön.

SD vill egentligen inte alls stänga gränserna utan ha nära relationer till totalitära stater som Ryssland, Polen och Ungern.

Deras mål är inte att stänga in Sverige utan att integrera Sverige i Nya Sovjetunionen 2.0.

Vann dom skulle i princip Putin vara president och SD högst uppsatta i Sverige.
Svar på tråden Rädd för att Nordiska Motståndrörelsen skall vinna