• Anonym (Så glad)

Efter 14 månaders försök är jag gravid

Jag har tid till gyn.mottagningen i veckan för att vi inte blivit gravida, Men idag testade jag positivt....jag är gravid efter många månaders försök.

Håll nu alla tummar för mig att detta går vägen.

Jag vågar inte vara glad och pusta ut förren efter kub-testet i vecka 12.

Jag vill bara skrika rakt ut och berätta för alla men min man vill vänta till efter kub-testet.

• Svar på tråden Efter 14 månaders försök är jag gravid
  • Mikaelayasar

Grattis! Lycka till. Uppdatera gärna så kan vi följa din resa till V.12. :)

• Anonym (,)

Klart du ska berätta för dina nära. MF är ju inget att hymla om, om det skulle ske. 

• Anonym (Grattis :))

Stort grattis!! Njut och var lycklig över att ni faktiskt KAN :) Är genuint glad för er skull.

Vad hade du för symtom om man får fråga? :)

• Anonym (Supergrattis!)

Supergrattis! Vet hur det är att vilja ropa ut till hela världen och ha en sambo som vill vänta. Vår kompromiss var att jag fick berätta för mamma och en nära vän, där jag visste att de inte skulle berätta något vidare.

• Anonym (Så glad)
    Anonym (Grattis :)) skrev 2018-02-27 15:07:10 följande:

Stort grattis!! Njut och var lycklig över att ni faktiskt KAN :) Är genuint glad för er skull.

Vad hade du för symtom om man får fråga? :)

Mycket ont i brösten, konstig smak i munnen, trött, sugen på knaperstekt bacon och behöver kissa mycket oftare än vanligt.

Jag testade plus på Bim-3.
    Anonym (Så glad) skrev 2018-02-27 15:18:59 följande:

Mycket ont i brösten, konstig smak i munnen, trött, sugen på knaperstekt bacon och behöver kissa mycket oftare än vanligt.

Jag testade plus på Bim-3.

På morgonen eller EM? :)
  • Anonym (Så glad)
    Anonym (Grattis :)) skrev 2018-02-27 15:48:00 följande:

På morgonen eller EM? :)

Jag testade på kvällen men hade hållit mig från att kissa de senaste 3 timmarna, men inte druckit speciellt mycket mer än vanligt. Jag ville ha koncentrerad urin.
    Anonym (Så glad) skrev 2018-02-27 15:59:26 följande:

Jag testade på kvällen men hade hållit mig från att kissa de senaste 3 timmarna, men inte druckit speciellt mycket mer än vanligt. Jag ville ha koncentrerad urin.

Jag tog ett test nu ikväll efter att ha läst ditt svar och det ser ut såhär. Det är positivt va? Inget spökstreck

• Anonym (Så glad)
    Anonym (Grattis :)) skrev 2018-02-27 18:52:09 följande:

Jag tog ett test nu ikväll efter att ha läst ditt svar och det ser ut såhär. Det är positivt va? Inget spökstreck

Grattis <3

Det ser mycket positivt ut.
Svar på tråden Efter 14 månaders försök är jag gravid