Om du fick välja, vilken av dessa sjukdomar skulle du vilja vara 100% immun emot?
Tre sjukdomar av vanligare sort, vilken skulle du välja att aldrig insjukna i igen?
Tre sjukdomar av vanligare sort, vilken skulle du välja att aldrig insjukna i igen?
Magsjuka är jag redan immun mot *ta i trä*
Så det står mellan influensa och förkylning, vilket är ett ganska svårt val.
När jag blir förkyld brukar jag bli rejält förkyld. Så pass att jag alltid får bihåleinflammation. Vid influensa gör hela kroppen ont, till och med hårtopparna typ.
Jag vet verkligen inte...
Förkylning! Inte vart magsjuk sedan jag var 7 år och influensa går att vaccinera sig mot.
Förkylning. Att bli ordentligt sjuk sådär vartannat eller vart tredje år kan jag stå ut med, men alla dessa småsnuvor som förpestar vardagen flera veckor om året slipper jag gärna.
Jag blir sällan sjuk. Har inte haft influensa sen -92. Får nån förkylning per år, men aldrig så jag blir sängliggande av det. Magsjuka är ju bara otrevligt så jag röstade på det.
Influensa, eftersom jsg redan är immun mot magsjuka :)
Vinterkräksjuka verkar jag vara immun mot. Får bara snabba enkla magsjukor någon gång i bland. Influensa däremot - det är inte alls bra om jag får. Jag har kroniska sjukdomar som blir helt tokiga vid influensa, så jag blir jättesjuk. Väljer därför influensa.
Influensa, magsjuka må vara jättejobbigt och vidrig på många sätt, men influensa är på många sätt betydligt farligare
Förkylning för det får jag flera ggr per år. De andra är ju jobbigare men får dem vart tredje år kanske.
Förkylning! Jag får alltid bihåleinflammation som följd!
Magsjuk har jag varit en gång som vuxen och aldrig som barn. Den enda gången jag blev sjuk hade ett barn kräkts på min tröja, hals och rygg. Jag verkar ha en mage av stål annars
Att uppleva hur kroppen styr över mig och plockar ut allt innehåll i form av lösa sura safter som jag inte kan hejda nej tack.
Magsjuka.