• klitis1

Sverige under Islam

Om den muslimska invandringen fortsätter I samma takt så kommer muslimerna bli majoritet I Sverige I framtiden.

Vid vilken procent tror ni ett muslimskt parti ställer upp I valet?
    Vad händer med religionsfriheten när Islam är I majoritet?

Ni som inte tror att detta kommer att ske.. Ponera att det jag skriver är verklighet och svara på ovanstående frågor.

• Svar på tråden Sverige under Islam
  • VegetaSama
    klitis1 skrev 2018-02-13 18:14:02 följande:
    Tja muslimska länder kan se ganska olika ut. Det är stor skillnad på Saudiarabien och Turkiet t.ex
    Turkiet är inte häller en demokrati

Finns INGET muslimskt land som funkar, varför tror så det är så? om du tänker till lite kommer du nog på svaret
  • oanonym

Allt beror på vad detta muslimska parti vill. Många muslimer har ju flytt från andra muslimer. Jag tror inte ett muslimskt parti vill göra Sverige till ett liknande land de flydde ifrån.

Det är inte ens säkert alla muslimer kommer rösta på detta parti.

• Nimzay
    klitis1 skrev 2018-02-13 18:14:02 följande:
    Tja muslimska länder kan se ganska olika ut. Det är stor skillnad på Saudiarabien och Turkiet t.ex
    Tänker flytta till Turkiet så jag slipper Sverige
  • VegetaSama
    Emmigrerat skrev 2018-02-13 18:55:50 följande:

Bosnien är rätt sekulariserat och liberalt.

Bosnien är inte muslimskt ,större delen där är katoliker ,min sambo är från Bosnien så har en del anknuting till det landen och besöker det minst en gång om året 
  • Emmigrerat2

"According to the 2013 census, Islam is the majority faith in Bosnia and Herzegovina, making up 51% of the population."

• klitis1
    VegetaSama skrev 2018-02-13 18:51:23 följande:
    Turkiet är inte häller en demokrati

Finns INGET muslimskt land som funkar, varför tror så det är så? om du tänker till lite kommer du nog på svaret
    Jag behöver inte tänka till, jag har min åsikt klar. Jag är bara intresserad av frågeställningen I ts.
  • klitis1

Om Sverige var I majoritet muslimskt, som vilket land I världen skulle det vara?

• Emmigrerat2
    klitis1 skrev 2018-02-13 19:11:54 följande:

Om Sverige var I majoritet muslimskt, som vilket land I världen skulle det vara?

Som Sverige.
Svar på tråden Sverige under Islam