• Jennyjenka

Hjälp mig lite

Hej på er, ny här

Efter att ha läst en hel del via forumet så väljer jag starta ny tråd..

Blir tokig, min tapp har varit precis som det står att den ska kännas vid graviditet. I en vecka minst. Inte ändrat läge, mjukhet och lite hård.. Samt stängd och långt upp. Jag har tagit massa gravtest utan resultat. Tycker det är konstigt att den känts lika hela tiden under över en vecka tid. Finns det fler orsaker till att tappen känns så. Jag har känt efter flera gånger om dagen i en månad minst. Och varit olika lägen och känts annorlunda hela tiden fram till början av februari. Vad ska jag göra?? Jag tog ut spiralen (hormon) i början av januari. Haft koll på livmoderhalstappen sen dess dagligen.. Och sedan i början av månaden känns den exakt som jag skrev tidigare. Ursäkta upprepning men jag är så frustrerad. Känner mig gravid med, har 4 barn innan. Jag mår illa, "mensvärk" tuttar som ömmar. Livmodern känns öm och lite hård med. Ligger idag 10 dagar över beräknad mens. Onsdag är den dag jag gått längst.. 44 dagar. Vet någon, råd??

• Svar på tråden Hjälp mig lite
  • Fia 28

Det kan väl lika bra vara pga att du slutat med preventivmedel som kroppen är lite ur balans.

• Jennyjenka

Ja absolut, men ändå konstigt att livmodertappen ändrat läge sen jag tog bort den fram till för lite mer än en vecka sedan..

Svar på tråden Hjälp mig lite