Avtändning tramadol
Är en tjej på 23år, väger ca 60 kilo, har ingen tidigare erfarenhet av droger förutom röka.
Min sambo säljer tram, de är 200mg från olika länder.
Problemet är att jag i början bara ville testa, utan att säga det till honom, så jag testade och fick mera ork då jag tog de. Började med 2 tabletter, alltså 400mg från början, sen så höll jag mig till det tills jag slutade cold turkey efter ca 1 månad, utan att ta något annat, inte ens alvedon. Kan ju lägga till också att jag hade stora mängder med tram hemma under min avtändning.
Mådde så jävla dåligt i 4 dygn efter det, åt ingenting, fick inte i mig vätska heller, låg bara i sängen och försökte sova, vilket heller inte gick så bra, så ja låg där och gnydde för att jag hade så ont, myrkryp i benen från helvetet också, (har restlest legs) redan från början, men detta var smärta på en helt ny nivå) och jag svettades som en gris samtidigt som jag frös ihjäl.
Så var ju till slut tvungen att berätta för sambon vafan som hände, då han blev orolig, han tog de rätt bra ändå, men sa mest att jag fick skylla mig själv. (Han tar inget själv.)
Så jag tog mig ur avtändningen och lovade mig själv att aldrig röra skiten igen!
En vecka senare var jag fast igen, och skulle ju bara testa någon dag, så jag fick orken tillbaka, ja då ligger jag här och mår lika dåligt igen, sex månader senare, så har alltså tagit konstant ca 800-1200 mg tramadol per dag de senaste sex månaderna, bestämde mig för ca 2 veckor sedan att sluta, så har lyckats trappa av och bara käkat ca 100-200 mg per dag i ungefär 1-2 veckor.
Varför jag inte slutat tidigare är för att jag är livrädd för denna avtändningen, (ja, jag vet att den är mild gentemot andra droger.)
Men den dödar mig totalt alltså, hade jag kunnat ta mitt liv under förra avtändningen så hade jag gjort det.
Sen så slutade jag också för att den gjorde mig inte lika pigg och glad längre, efter ca 3 månader, blev bara slö och trött konstant, jo kan ju vara av 800-1200mg mängden per dag som gjorde det, men har varit jobbigt att trappa av till bara 200mg per dag, så jag vill bara komma ur detta nu!!
Har gått ca 36 timmar sedan jag tog sista 100mg, och hela denna dagen har jag bara legat i sängen och mått skit, inte fått i mig mat, har dock tagit mig till duschen typ 10 ggr, för att de hjälper lite att ta bort det onda, men de är ju en jävla kamp att ta sig dit ens.
Så jag ville bara höra om någon av er har tips på vad tusan jag kan göra? Har tryckt i mig mängder av paraflex, alvedon, Ipren och mina tabletter mot myrkryp i benen som heter sifrol.
Vet ju att allt detta bara är skit, men det var det enda jag fått tag i, och vill inte att sambon ska veta så han kan inte heller fixa fram något.
Vad tror ni? Kommer det att bli mycket värre än förra gången? Eller bättre då jag gått igenom detta tidigare och har byggt upp det som världens slut i mitt huvud.