• 81143pp

Trådar som tas bort

Nu har jag fått fem trådar borttagna inom loppet på några minuter. Ingenting i trådarna strider mot Fl's regler. Jag blir därefter utloggad utan kommentar om varför trådarna tas bort.
    Har vi inte yttrandefrihet i landet? 

• Svar på tråden Trådar som tas bort
  • 81143pp
    BeautifulLiz skrev 2018-02-08 17:49:04 följande:

Vad handlade dina trådar om?

Om Syrien och varför det är krig där
  • BeautifulLiz
    81143pp skrev 2018-02-08 17:50:07 följande:
    Om Syrien och varför det är krig där
    Ok, tack för svar.
    Såg inte de trådarna dock och kan därför inte ens gissa varför de togs bort.

Du får väl prova att omformulera dina funderingar?
  • Fjäril kär

Skrev i en av dom och skickade och kom bara till startsidan.. Typ 1 min efter du skrev inlägget. Och den frågan var ju inte konstig

• 81143pp
    BeautifulLiz skrev 2018-02-08 17:50:59 följande:
    Ok, tack för svar.
    Såg inte de trådarna dock och kan därför inte ens gissa varför de togs bort.

Du får väl prova att omformulera dina funderingar?
    Jag tror jag kom för nära sanningen

Trådarna hette varför ljuger media om Syrien och Ryssland.
    Spara länken snabbt som attan innan tråden tas bort igen. Din världsuppfattning kommer att ändras.
  • 81143pp
    Fjäril kär skrev 2018-02-08 17:51:31 följande:

Skrev i en av dom och skickade och kom bara till startsidan.. Typ 1 min efter du skrev inlägget. Och den frågan var ju inte konstig

Precis
  • 81143pp

Var snabb nu

Två trådar om samma ämne togs bort inom fem minuter. Då vet man att man är sanningen på spåret.

www.youtube.com/results

eller Youtube + NjOr2YzrZDY

Det handlar alltså om att USA vill ha en gasledning från Quatar till Turkiet. Den skulle gå igenom Syrien. Assad sa nej. USA finansierar då ISIS och ljuger om att Assad attackerar sina egna för att få gå in i landet.
    Ryssland vill inte ha gasledningen så nu går de in i Syrien till USA's stora förtret

• Tecum
    81143pp skrev 2018-02-08 17:54:27 följande:
    Var snabb nu

Två trådar om samma ämne togs bort inom fem minuter. Då vet man att man är sanningen på spåret.

www.youtube.com/results?search_query=NjOr2Yzr...

eller Youtube + NjOr2YzrZDY

Det handlar alltså om att USA vill ha en gasledning från Quatar till Turkiet. Den skulle gå igenom Syrien. Assad sa nej. USA finansierar då ISIS och ljuger om att Assad attackerar sina egna för att få gå in i landet.
    Ryssland vill inte ha gasledningen så nu går de in i Syrien till USA's stora förtret

Men en så korkad teori är det inte konstigt att inläggen tas bort! Fake news och konspirationsteorier ska hålla kort!
Svar på tråden Trådar som tas bort