Vilken ruvar dag plussade du?
Blir lite nyfiken då ruvar själv just nu och läser en hel del om tidiga och sena plus vid ivf.
Kommentera gärna hur gammal embryot var vid återföring.
Själv just nu på rd 6 med blastocyst och minus på stickan.
Blir lite nyfiken då ruvar själv just nu och läser en hel del om tidiga och sena plus vid ivf.
Kommentera gärna hur gammal embryot var vid återföring.
Själv just nu på rd 6 med blastocyst och minus på stickan.
Plussade redan på dag 5 med blasto. På den övre bilden är det RD5 och den nedre RD9 :) Verkar ju dock vara väldigt olika hur snabbt hcg stiger så bara för att man inte får tidigt plus behöver det ju inte vara kört :)
Ja det verkar vara svårt att ladd upp bilder här?
Hade du några aningar om plusset?
Tack för din röst :)
Blastocyst alla gånger.
1 - rd 6, blev en son
2 - rd 6, blev ett jättetidigt missfall.
3 - rd 7, blev ett utomkveds
4 - rd 7, blev en son
5 - rd 7, gravid nu.
De tre som blivit fullgoda graviditeter har plusset varit ganska tydligt så borde synts ngt en dag innan om jag testat då tror jag. Där det gick fel var det mkt svagare. (Även gjort två återföranden (en blastocyst och en två-dagars) som blev minus direkt på dag 6 och 7).
Med sonen: Dag 8, med 3 dagars embryo
Med tvillingtjejer dag 6, blastocyst( var på kvällen så hade kanske redan synts dag 5)
Puffar lite
Väldigt få som röstat än sålänge vilket ger ingen bra statistik...
Själv har nu plussat på ruvardag 7 med blastocyst :) men eftersom hade tryckt visa så kunde inte rösta själv :) Hahah vilken dålig grej
Positivt test på rd 7 bägge gångerna, båda 5-dagars blastocyst (FET). Första blev dock kemisk graviditet, det var negativt på testdagen.
Andra fortsatte stegra som den skulle.
RD6 med dottern men med sonen först RD8 (starkare test på kvällarna av någon konstig anledning). Tilläggas kan att båda embryona var från samma kull men sonens blev odlad en dag extra.
Positivt test på rd 7 bägge gångerna, båda 5-dagars blastocyst (FET). Första blev dock kemisk graviditet, det var negativt på testdagen.
Andra fortsatte stegra som den skulle.
Nej, hade samma molvärk. Märkte det bara på att testen inte blev starkare.
På den som fortfarande ligger i magen hade jag framförallt molvärk, kändes precis som mensen skulle komma. Det var allt.