4 missfallet idag i v 12, Hur ska jag orka?
(vet att jag skrivit trådar förut, men måste få skriva av mig) Innan denna graviditet hade jag minst 3 missfall, en ofostrig. Nu i november blev jag gravid igen. Trodde verkligen det skulle gå vägen den här gången, började till och med hoppas och känna lite glädje. Var in på vul förra veckan och då såg allt bra ut. Idag skulle jag göra kub-test, fick en smärre chock när barnmorskan sa att hon inte såg nåt hjärtljud. Kändes som jag föll ner i ett svart hål, en mardröm. Detta kan inte hända. Inte igen. Nu vet jag inte hur jag ska orka gå vidare, hur ska jag resa mig upp efter detta. Fick en tid för att starta missfallet på torsdag. Hur ska jag orka gå runt med vetskapen att jag har någonting dött i magen i 2 dar, som jag sedan måste sitta på toaletten och blöda ut, sen då,,? Ska jag spola ner det i toaletten?. Känner mig så ledsen, bara gråter och gråter.
Känns som ja svimmar av all gråt. Kul att komma tillbaka till jobbet, till en kollega som också är gravid och som inte pratar om annat. Vet inte hur jag ska orka gå vidare, varför händer detta mig gång på gång