• Hallonpigan

Missed abortion

För ca en månad sen plussade jag efter ett års försök. Lyckan var total och jag började nästan direkt skapa en relation med "den lilla" som fanns inuti mig..

Men igår började jag blöda så jag och mannen åkte in till sjukhuset. Blev undersökt och de kunde inte se något, inget hjärta, ingenting. Läkaren sa att det förmodligen kommer bli ett missfall om det inte bara var en väääldigt sen ägglossning men det går fortfarande inte ihop med när jag plussade..

Har gråtit hela natten och morgonen. Ena stunden fylls man av hopp, nästa stund tänker man på det värsta som kan hända. Och nu har jag krampaktiga smärtor... Vill bara att detta ska vara över om det är mf/ma.. Det går inte att beskriva tomrummet jag känner just nu.. :'(

Behövde bara skriva av mig. Mannen förstår inte riktigt vad jag går igenom.. Mår skit.

• Svar på tråden Missed abortion
  • viseversa

Beklagar ts. Hoppas ni snart blir gravida igen och att den lille stannar tiden ut.

• Hallonpigan
    viseversa skrev 2018-02-01 11:15:36 följande:

Beklagar ts. Hoppas ni snart blir gravida igen och att den lille stannar tiden ut.

Tack <3
  • Tumvante

Beklagar! Det är väldigt tråkigt att behöva genomgå. Jag trodde inte heller att jag skulle bli en av dem som upplever ett missfall, men så hände det. Det är vanligare än man tror.

Hoppas du mår ok ändå.

Kram

Svar på tråden Missed abortion