Anonym (Tjej) skrev 2018-02-02 10:45:11 följande:
Hahaha orkar inte .. det var ett bra tips
Fattar inte heller vad som är problemet? Jättemånga killar runkar väl typ varje dag? En kille som jag träffade förut sa en gång att han inte hade runkat på 3 dagar o att det var jättelänge. Och mitt ex sa att han brukade runka typ 7 gånger om dagen när han satt inne (för han hade inget annat att göra haha).
Mitt rekord sedan puberteten är två veckor utan sex och utan runk. Två veckor! Det var i lumpen och när jag sen hade permission så drog jag min fetaste, saftigaste, klibbigaste runk någonsin!
Helt ärligt så vet jag att jag aldrig skulle kunna klara av att vara utan runk i typ en månad som vissa snackar om. Inte i nuläget iaf. Däremot önskar jag att det blir möjligt framöver om jag bara reducerar skiten till först varannan dag, sen var tredje, sen var fjärde, osv. Tillslut kommer man ha återhämtat sig!
Anonym (Skräp) skrev 2018-02-02 15:05:48 följande:
En tanke bara.
Om man ska försöka bryta ett mönster. Tex sluta röka, så ska man sluta röka på de platserna som förknippas allra mest till cigaretten.
Du kanske kan köra samma med ditt runkande.
Om du runkr innan sängdags så kanske du inte är kåt direkt när du lägger dig.
Sen ändrar du succesivt tidpunkt för runkandet och så småningom så kommer inte du och/eller kroppen att förknippa sängen på kvällen som stt nu måste jag tömmas.
Att ändra ett betingat beteende helt enkelt! Psykologi, och jävlit effektivt
Tack för tipset!