• amado1

Vad ska man rösta på

Jag anser att samhället går rent åt helvete som det ser ut idag (invandringen) så att rösta på sjuklövern går fetbort.

SD's invandringspolitik är väl den jag lutar åt mest men jag gillar inte deras Israelvurmande.

Vad ska man rösta på? Vad ska du rösta på och varför?

• Svar på tråden Vad ska man rösta på
  • Nimzay

Känns som jag känner igen mig i dina funderingar faktiskt. Lutar också som mest åt SD, tror jag, men är inte heller speciellt förtjust i deras Israelvurmande.  :/

• Rumpelstiltskins

Oavsett vilket parti man lutar åt så är det ju dumt om man låter bli att rösta för att man inte håller med om en fråga. Jag röstar på Sverigedemokraterna men håller inte med om allt vad de står för. Däremot är det ju det parti som tilltalar mig mest. Något parti som jag håller med om till fullo kommer aldrig att finnas. 

• amado1
    Rumpelstiltskins skrev 2018-01-27 12:15:46 följande:

Oavsett vilket parti man lutar åt så är det ju dumt om man låter bli att rösta för att man inte håller med om en fråga. Jag röstar på Sverigedemokraterna men håller inte med om allt vad de står för. Däremot är det ju det parti som tilltalar mig mest. Något parti som jag håller med om till fullo kommer aldrig att finnas. 

Jamen så är det ju. Som det ser ut nu blir det SD 
  • livetlekerinte

Kan det bli nåt annat än SD? Socialdemokraterna är totalt förnekande om att Sverige skulle ha nån form av problemen och är i stället upptagna med att skapa troll arméer och instifta nya lagar som hindrar media att rapportera om sanningen 

Moderaterna är upptagna med att kopiera SD politik och gjort det klart at man minsann inte ska samarbeta med dom ,vilket gör att dom kommer släppa fram sossarna igen

Det är SD eller att rösta för att vansinnet ska fortsätta ,så det blir SD för första gången

• Elem

Det blir SD här också. Jag är så långt ifrån rasist man kan komma men invandringen har ju nått katastrofala höjder nu.

• Abegayle70

Då sticker jag ut hakan och skriver att jag kommer att rösta på ett av dessa tre:

M, KD eller MED. Vilka det blir får tiden utvisa. Det är långt till valet.

have a dream for breakfast and another one for life
  • Rumpelstiltskins
    Abegayle70 skrev 2018-01-27 17:57:01 följande:

Då sticker jag ut hakan och skriver att jag kommer att rösta på ett av dessa tre:

M, KD eller MED. Vilka det blir får tiden utvisa. Det är långt till valet.

Får jag fråga vad som gör eller snarare kommer att göra att du väljer det ena av det andra? Alltså vad är avgörande Glad?
  • Smirnoffski

Blir SD för min del, är orolig för landets utveckling och jag kan inte se hur någon av de två blocken skulle kunna ordna det. Visst har SD en del rötägg men de kan knappast vara så inkompetenta som Löfven, eller så farliga som Miljöpartiet.

• Abegayle70
    Rumpelstiltskins skrev 2018-01-27 18:01:50 följande:
    Får jag fråga vad som gör eller snarare kommer att göra att du väljer det ena av det andra? Alltså vad är avgörande Glad?
    Det är inte något enskilt utan en kombination av flera saker.
    have a dream for breakfast and another one for life
Svar på tråden Vad ska man rösta på