"Karleksmigranter" sökes <3
Hej, Jag studerar en magisterexamen i Internationell migration. Min uppsats handlar om ?kärleksmigranter", människor som har emigrerat för kärlekens skull. Tanken med uppsatsen är att mäta ?kärleksmigranters" ekonomiska integration i samhället. Jag skriver här då jag vill komma i kontakt med personer som vill hjälpa mig genom att delta som intervjuperson i min studie.
Jag letar efter dig som är född i ett annat land och har flyttat till Sverige för kärlekens skull. Kvinna eller man, ålder, nationalitet (förutom svensk) spelar ingen roll. Alla är välkomna att delta. Jag har 2 kriterier, du behöver ha en universitets/högskoleutbildning (från hemlandet/annat land) och ha bott i Sverige i minst 4 år. Känner du någon som hade passat bra för studien, tipsa gärna!
Givetvis är det helt anonymt att delta i studien och jag är mycket flexibel för dina
Jag letar efter dig som är född i ett annat land och har flyttat till Sverige för kärlekens skull. Kvinna eller man, ålder, nationalitet (förutom svensk) spelar ingen roll. Alla är välkomna att delta. Jag har 2 kriterier, du behöver ha en universitets/högskoleutbildning (från hemlandet/annat land) och ha bott i Sverige i minst 4 år. Känner du någon som hade passat bra för studien, tipsa gärna!
Givetvis är det helt anonymt att delta i studien och jag är mycket flexibel för dina
önskemål. Intervjun tänker jag mig kan ske antingen över internet eller i Malmö-
området. Vi kan prata på svenska eller engelska.
Pma mig om du är intresserad eller vill tipsa om någon!
Pma mig om du är intresserad eller vill tipsa om någon!
Ett stort tack på förhand! Det betyder jättemycket för mig att ni ställer upp.