• hejhejhjälp

Vill ha bröst snabbt!!!

Hej! Jag är 14 år och har inga bröst, alla tjejer i min klass har jätte stora och jag har inga alls, har väntat i 2 år nu,och har mens sen 1 år tillbaka. SNÄLLA SKRIV VAD MAN KAN GÖRA FÖR ATT FÅ STORA BRÖST!!

• Svar på tråden Vill ha bröst snabbt!!!
  • Vandringskänga

Åh vad jag känner igen mig.

Man väntar. Jag vet att det är jobbigt att vara senare än de flesta andra, men så länge det ligger inom det som räknas som normalt är det bara att vänt. Har din mamma stora bröst? Mammans bröst avslöjar ganska ofta hur stora man själv får.

• 8outoftencats

Äsch strunta i det. Det är UTE med stora bröst.

Dessutom är du ju i början av puberteten så de kommer nog... ;)

Om du nu absolut vill ha mer bröst nu så kan du ju köpa en bh med lite push-up 

• saraaa3
    hejhejhjälp skrev 2018-01-18 22:00:27 följande:

Hej! Jag är 14 år och har inga bröst, alla tjejer i min klass har jätte stora och jag har inga alls, har väntat i 2 år nu,och har mens sen 1 år tillbaka. SNÄLLA SKRIV VAD MAN KAN GÖRA FÖR ATT FÅ STORA BRÖST!!

Hej,

Har brösten börjat komma men är små? Eller har det inte hänt något alls?
  • Solly

Inte ska du vara ledsen för det!! Du kommer att ha fasta och fina bröst när du blir äldre. De som har stora bröst redan vid 15-års ålder de har inte sällan hängbröst innan de är 25.. ännu mer om de får barn innan 25. Stora bröst kan ge ryggbesvär också.

Har inom min bekantkaps krets som bara älskar kvinnor med små bröst.

Det är inget fel med att du inte har stora bröst som några i den egen ålder.

Är det något fel är det ditt sätt att tänka.

Du har säkert många andra fina egenskaper som inte syns!!

Livet är kort...älska det.

Svar på tråden Vill ha bröst snabbt!!!