Min fru och min tonårsdotter!!! Hjälp!!!
Hej allihop!
Jag är i en panikartad situation och behöver all hjälp jag kan få! Min snart 16 åriga dotter hatar min fru! Hon ställer ultimatum att om vi inte flyttar isär och gör slut så flyttar hon till sin pappa och går gymnasiet där! Mitt hjärta brister!Jagh min fru har varit tillsammans i sju år och till en början hade de en jättefin relation sen hamnade jag i en vårdnadstvist med barnens pappa och då brakade helvetet löst!detta skedde också i samband med att min dotter klev in i tonåren. Helt plötsligt blev situation dem emellan jättespänd! Min dotter tycker att min fru behandlat henne illa genom blickar och saker hon sagt. Jag och min fru har väldigt olika förhållningssätt jag är mer diskuterades medan hon är mer konsekvent. Min fru är helt öppen för att hon självklart inte gjort allt rätt en tonåring kan ju ibland vara ganska provocerande och vill försöka jobba för att lösa allt, hon har slutat ta konflikter försöker lämna utrymme, men min dotter är benhård och tycker hennes beteende är oförlåtligt! Hon vill att vi går isär om hon skall kunna ha en relation med mig. I den här situationen finns också min 10 åriga dotter som levt med min fru sen hon var 3 och hon vill ju inte alls att vi går isär, jag slits emellan två håll! Snälla alla råd emottages!!