• AnonymAB

Hjälp mig???? kan jag vara gravid?

Hej, tänk om någon här kunde hjälpa mig????

Jag hade ägglossning i mitten av december.. vi hade även sex då.

Enligt min kalender blev min mens 5 dagar sen. Jag gjorde ett test som visade negativt. fick min mens dagen efter. otrolig mensvärk under den blödande perioden. hade blödning i 5 dagar.. trots att mensen är över för den här gången har jag fortfarande en känsla av mensvärk och ont i ryggen.. har en önskan om att bli gravid.. är det därför jag känner mig gravid? mår illa till o från.

• Svar på tråden Hjälp mig???? kan jag vara gravid?
  • Pigall

Hej, det låter dessvärre mer som ett tidigt missfall än som en begynnande graviditet. Men om du har passerat bim kan nu ett gravtest ge dig ett definitivt svar.

• sosso98

Nej tror inte du är gravid det borde ha visat posetivt på testet då. Ta ett till test

• AnonymAB

Jag tog ett test även fast mensen hade kommit.. visade negativt det med. kändes så konstigt när jag verkligen trodde jag var gravid när mensen var 5 dagar sen.

men det är bara att ta nya tag vad det verkar????

• AnonymAB

Har en morlande värk i rygg och mage.. trots att mensen är slut.

• sosso98
    AnonymAB skrev 2018-01-14 14:49:46 följande:

Har en morlande värk i rygg och mage.. trots att mensen är slut.

Behöver absolut inte betyda att man är gravid har du desutom haft mens samt testat negativt då kan du va säker på att du INTE är gravid
  • AnonymAB

Tack! det var nog det jag behövde höra.. Tack för att ni tog er tid ???? Nya tag

Svar på tråden Hjälp mig???? kan jag vara gravid?