Vet precis vad hans gjort med sina tidigare ligg, i detalj, och han har legat med så många
Jag har ett väldigt jobbigt problem som också känns väldigt larvigt men vet inte vad jag ska göra. Det är nämligen så att jag och min pojkvän har varit tillsammans i lite med än ett år och han har legat med väldigt många tjejer innan mig. Inann vi blev tillsammans visste jag om detta med trodde inte att det var något som skullw bli ett problem i vårt förhållande.
Det hela började med att jag var svartsjuk i början av vårt förhållande och frågade ofta ifall han hade legat med vissa personer, han har alltid varit rak och ärlig mot mig och sagt som det varit. MEN vi kom in på med specifika grejer. Tillexempel så frågade jag vad han hade gjort med en person och han berättade hela sexakten i detalj för mig, för att han ville vara ärlig, men jag ville ju egentligen inte veta allt. Han kan också säga vem som tidigare har varit bra i sängen. Vilka tjejer som haft bra bröst osv. Nu när jag vet så mycket om hans tidigare ligg förstör det så mycket. Tillexempel så har jag väldigt små bröst och är nu väldigt osäker i mig själv. Jag kan inte ha sex med honom längre för att jag får upp en bild av vad han gjort med andra som jag vet om. Jag känner hela tiden att det jag gör med honom inte längre känns speciellt för vad vi än gör så ver jag just precis vilken annan tjej som gjort samma sak med honom och det är det enda jag ser framför mig. Blir också sur när han är så ärlig mot mig... men hjälp, vad ska jag göra? Vill inte förstöra det han och jag har pga svartsjuka. // en tjej med dåligt självförtroende