6 dagar sen mens, symptom för mens försvinner men testar neg???
Som rubriken lyder:
Jag och sambon bestämde i augusti 2017 att vi skulle skaffa barn så jag slutade med mina Cerazette som jag ätit sedan jag var 13 år (är 23 nu). Mensen kom redan efter 3 veckor och var lite trög första månaden därefter men sen var den så gott som regelbunden. Vi har inte försökt med allt vi har, utan blir de barn så blir det. :) Så ingen stress för det (ännu).
Nu är min mens 6 dagar sen, och jag har i ca två veckor haft ont i magen som först kändes som mensvärk men sedan gick till pendlande "annan" värk de senaste 4 dagarna. Jag har under de två veckorna haft ömma bröst rikligt med flytningar som varit mjölkiga/äggvita liknande, mått illa, svullen, känt på livmodertappen och den är ganska hård men fuktig ändå. Blivit andfådd lätt och svettats/frusit i omgångar.
I morse så mådde jag väldigt illa och var fruktansvärt kass i magen. Testade neg med graviditetskollens test (litar verkligen inte helt 100 på dem!) på morgonen. När ja kom till jobbet så avtog "den andra typen av värken" som kändes mer i vågor och "nypande" känsla typ och så avtog de ömmande brösten en aning.
Vad händer? Har ni tips vad de kan vara? Ska ja testa ett annat test? Vänta mer?